ciasne buty

1. Data: 2003-04-21 12:06:37

Temat: ciasne buty
Od: "and" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak "rozbić" przyciasne buty skórkowe? Może jakoś zmiękczyć skórę? Albo
poklepać w cisnące miejsce młotkiem? I nie zniszczyć ich przy okazji.

pozdrawiam
a.

1. Data: 2003-04-22 07:29:56

Temat: Re: ciasne buty
Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre zakłady szewskie to robią. oddawałam swoje do szewca na ul (chyba)
Wspólnej w Wwie

1. Data: 2003-04-22 12:25:35

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "and" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak "rozbić" przyciasne buty skórkowe? Może jakoś zmiękczyć skórę? Albo
> poklepać w cisnące miejsce młotkiem? I nie zniszczyć ich przy okazji.
>
> pozdrawiam
> a.

*********
Jest taka pianka "kiwi comfort". Bardzo skuteczna i nie niszczy butow.
Z domowych sposobow moim zdaniem najskuteczniej dziala surowy obrany
ziemniak upchniety w cisnace miejsce i pozostawiony tak na noc. No ale nie w
kazdym miescu da sie go upchnac, tak ze pomaga tylko na czubki butow. No i
najlepiej jesli buty sa ciemne.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2003-04-22 14:40:34

Od: "JACooL" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak "rozbić" przyciasne buty skórkowe? Może jakoś zmiękczyć skórę? Albo
> poklepać w cisnące miejsce młotkiem? I nie zniszczyć ich przy okazji.
>
> pozdrawiam
> a.

Jak lubisz te buciki to polecal bym zaniesienie do jakiegos szewca, albo
kliniki obuwia np. ortopedycznego
i nie kombinowal na wlasna reke. Dodam tylko ze po takim rozciaganiu buty
rozlatuja sie szybciej niestety.

Pozdrawiam JACooL
PS jak jestes z Lodzi to moge podac namiary na w/w punkty.

Jaki i gdzie w Warszawie blat kuchenny?
para wodna.........
czym najlepiej ciac panele?
Blender? Maszynka do miesa?