ciasta na strudel

1. Data: 2005-11-23 19:06:10

Temat: ciasta na strudel
Od: "ewap" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo proszę o dobry przepis na ciasto na strudel jabłkowy - dzięki

2. Data: 2005-11-23 19:07:50

Temat: Re: ciasta na strudel
Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>bardzo proszę o dobry przepis na ciasto na strudel jabłkowy - dzięki

Strudel

Ciasto:
150g maki tortowej
szczypta soli
4 lyzeczki cieplej wody
4 lyzeczki oleju lub oliwy
jajko

Ze skladnikow zagniesc ciasto. Odstawic w cieple miejsce na pol godziny pod
naczyniem.

Piec w piekarniku nagrzanym do 200 stopni przez 20-30 minut.

ZawszeMiWychodzi:)
Smacznego!

pozdrawiam
rina

3. Data: 2005-11-23 21:29:06

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rina wrote:

> Strudel
>
> Ciasto:
> 150g maki tortowej
> szczypta soli
> 4 lyzeczki cieplej wody
> 4 lyzeczki oleju lub oliwy
> jajko
===
Też tak kiedyś robiłem. Teraz zamiast oliwy daję masło (50g) i łyżkę
śmietany. Dolewam też 1/2 łyżeczki octu. Konsystencja ciasta po upieczeniu
jest lepsza.

Jabłka dobrze jest przyprawić zamiast samym cynamonem przyprawą do
jabłecznika (chyba kamisa). Zawiera ona dodatkowo goździki i inne przyprawy
korzenne w dobrze dobranych proporcjach. Strudel wychodzi znacznie
smaczniejszy.

waldek
===

Frytki...
mąka żytnia
dzięki
kotlety
posiłki szybkie, tanie, pożywne i zdrowe?