ciasto z mąką pp i fruktozą - czy ktos dysponuje przepisem?!

1. Data: 2005-04-15 10:19:35

Temat: ciasto z mąką pp i fruktozą - czy ktos dysponuje przepisem?!
Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak w tytule poszukuję przepisów na ciasta w których zamiast
białej mąki i cukru można użyć mąki pp i fruktozy.
W grę wchodzą również płatki owsiane.
Ale od razu wykluczam ciasta z bananami.

Pozdrawiam
Enpi.

1. Data: 2005-04-15 10:47:34

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enpi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> białej mąki i cukru można użyć mąki pp i fruktozy.
> W grę wchodzą również płatki owsiane.
> Ale od razu wykluczam ciasta z bananami.

Montignac? A która faza? :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-04-15 11:14:04

Od: "itede" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> białej mąki i cukru można użyć mąki pp i fruktozy.
> W grę wchodzą również płatki owsiane.
> Ale od razu wykluczam ciasta z bananami.

Oświadczenie Zarządu Fan Klubu Magdaleny Bassett.

Zarząd zapoznawszy się z ostatnim zdaniem wypowiedzi Enpi stanowczo
stanowi, że jest to zdanie nieodpowiedzialne i godzące w dobre imię Naszej
Ikony.
Nie ma nic bardziej wspaniałego niż ciasto bananowe według przepisu
przesłaneg na prk przez Magdalenę Bassett.
Z wielkim bólem ubolewamy, że Nasza Ikona żatko pisuje teraz na grupę.
Takie właśnie wypowiedzi jak Enpi spowodowały nastanie czasów Ciemności.
Opuścił nas Nasz Drogowskaz i błądzimy po bezdrożach

za Zarząd z upoważnienia tegoż

Alfreda - sekretarka

1. Data: 2005-04-15 11:39:40

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> białej mąki i cukru można użyć mąki pp i fruktozy.
> W grę wchodzą również płatki owsiane.
> Ale od razu wykluczam ciasta z bananami.

Nie wiem, jak jest z mąką pp, ale fruktozą (w formie kryształków)
zastępowałam cukier w absolutnie tej samej proporcji w większości ciast
kruchych i ucieranych.

Margola

1. Data: 2005-04-15 12:17:28

Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Takie właśnie wypowiedzi jak Enpi spowodowały nastanie czasów Ciemności.
> Opuścił nas Nasz Drogowskaz i błądzimy po bezdrożach

Uprzejmie proszę nie dorabiać podtekstów do mojejgo wątku.
Nie mam tu jakichkolwiek uprzedzeń do osób i upodobań.
Więc proszę nie obarczać mnie za klimaty czasem panujące na tej liscie!

Moje "podroby" nie tolerują bananów, stąd moje zaznaczenie problemu.

Za inne związane z moim zapytaniem porady, serdecznie z góry dziękuję!
I wszystkim pogodnego weekendu życzę!

Enpi.

1. Data: 2005-04-15 12:25:38

Od: "Salvatore czyli toto" <t...@x...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam tu jakichkolwiek uprzedzeń do osób i upodobań.
> Więc proszę nie obarczać mnie za klimaty czasem panujące na tej liscie!

Tak, to chyba nie było ładne, że Alfreda w imieniu Zarządu powoływała się na
Ciebie.
Jeśli moje przeprosiny ( zastrzegam się, że nie mam nic wspólnego z Fan
Klubem Magdaleny Bassett) mogą w jakiś sposób zrekompensować Ci przykrość
sytuacyjną, to PRZEPRASZAM.

Toto

1. Data: 2005-04-15 13:12:26

Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli moje przeprosiny ( zastrzegam się, że nie mam nic wspólnego z Fan
> Klubem Magdaleny Bassett) mogą w jakiś sposób zrekompensować Ci przykrość

Dziękuję za miły gest w moją stronę :)

Polityczne i personalne rozgrywki mnie nie interesują.
W Grupie tej cenię sobie, to że wiele osób bezinteresownie,
wzajemnie niesie sobie pomoc w postaci wymiany doświadczeń
i przekazywaniu wielu cennych rad w oparciu o swoją inwencję
i twórczość kulinarną.

Jeszcze raz pozdrawiam cieplutqo :)

Enpi

1. Data: 2005-04-15 13:25:11

Od: "Salvatore czyli toto" <t...@x...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wzajemnie niesie sobie pomoc w postaci wymiany doświadczeń
> i przekazywaniu wielu cennych rad w oparciu o swoją inwencję

Tak to jest DOBRA grupa, choć są tu jak wszędzie śmieszni ludzie, są też
tacy, co na najprostsze zapytanie warczą " A google znasz, to już było tyle
razy"
Albo cytują same siebie.
Ale ogólnie większość osób tu piszących jest miłych.

toto

Jutro na obiad
Zapytanie
Co zrobić ze śliwowicą?