ciąża i urlop macierzyński

1. Data: 2002-09-23 08:41:18

Temat: ciąża i urlop macierzyński
Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś zna odpowiedź na niezupełnie medyczne pytanie: czy lekarz może
wypisać zwolnienie dla kobiety
ciężarnej w ostatnim okresie ciąży, czy też kobieta ma wówczas do wyboru
tylko pracę lub urlop macierzyński? pozdrawiam, sylwia

2. Data: 2002-09-23 12:48:46

Temat: Re: ciąża i urlop macierzyński
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciężarnej w ostatnim okresie ciąży, czy też kobieta ma wówczas do wyboru
> tylko pracę lub urlop macierzyński? pozdrawiam, sylwia

Może wypisać L-4

3. Data: 2002-09-23 13:14:34

Temat: Odp: ciąża i urlop macierzyński
Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za odpowiedź. Lekarz, który opiekuje się mną mówi, że w ciągu
ostatniego miesiąca ciąży może wypisać mi tylko urlop macierzyński, jak go
przekonać do L-4? do tej pory nie korzystałam ze zwolnienia
Użytkownik big mama <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amn2n6$q9$...@z...polsl.gliwice.pl...

4. Data: 2002-09-23 16:34:14

Od: "ANIA" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje zmienić lekarza. Moja koleżanka do końca ciąży była prawie 2
miesiące przed porodem na zwolnieniu. Tez miała problem z ginekologiem,
wręcz jej mówił o łapówce za zwolnienie. Zawsze szła do internisty i dawał
jej zwolnienia, na tamtego się wypinała.

proponuje to samo. nie moge zrozumiec dlaczego lekarze sa tacy wredni.

pozdr. ania

5. Data: 2002-09-23 22:48:59

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako ANIA pisująca spod adresu <a...@e...pl>
napisała:

> [...]
> wręcz jej mówił o łapówce za zwolnienie. Zawsze szła do internisty i
> dawał jej zwolnienia, na tamtego się wypinała.

Ginekolog na ostatnie 2 tygoenie przed porodem teoretycznie nie może
wypisać zwolnienia, tylko powinien pisać urlop macierzyński. Ale
interniście, neurologowi, czy dowolnemu innemu lekarzowi wolno. I na tym
wic polega.

> nie moge zrozumiec dlaczego lekarze sa tacy wredni.

Bo tak mają, a zwłaszcza ginekolodzy. A jak mogą już dokopac babie w
ciąży to dopiero się cieszą. Prowadza rozgrywki - kto więcej i bardziej.
;-)
Stuknij się w czółko, proponuję, zanim nastepnym razem coś takiego
napiszesz.

--
Pozdrówka
Tatiana

6. Data: 2002-09-24 06:44:44

Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amo57a$en2$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wypisać zwolnienia, tylko powinien pisać urlop macierzyński. Ale
> interniście, neurologowi, czy dowolnemu innemu lekarzowi wolno. I na tym
Mam tylko jeszcze jedno pytanie: z czego wynika to, co teoretyczne, kodeks
pracy daje kobiecie ciężarnej możliwość częściowego wykorzystania urlopu
przed urodzeniem dziecka, ale nie jest to obowiązkowe, z czego więc wynika
zakaz wypisania zwolnienia przez ginekologa? urlopy są znowu krótsze, a
wiadomo, że po urodzeniu dziecka każdy tydzień urlopu jest potrzebny...

7. Data: 2002-09-24 07:42:01

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako sylwia pisująca spod adresu
<s...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
> obowiązkowe, z czego więc wynika zakaz wypisania zwolnienia przez
> ginekologa? urlopy są znowu krótsze, a wiadomo, że po urodzeniu

To nie jest złośliwość ginekologów - ZTCW organizacja zwana ZUSem
naciska na ginekologó, żeby własnie tak robili.

8. Data: 2002-09-24 07:52:45

Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki, pozdrawiam, sylwia
Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amp4e2$3po$...@n...tpi.pl...

9. Data: 2002-09-24 09:20:11

Od: "Anna" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciężarnej w ostatnim okresie ciąży, czy też kobieta ma wówczas do wyboru
> tylko pracę lub urlop macierzyński? pozdrawiam, sylwia

gdy ja bylam tuz przed porodem do ostatniego dnia bylam chora na grype.
Mialam zwolnienie lekarskie. Na urlop macierzynski poszlam dopiero po
urodzeniu synka. pozdrawiam. Anna.

10. Data: 2002-09-24 19:44:45

Od: "ANIA" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta cała Xena to pewnie lekarz ginekolog ???!!!!
opryskliwa wredna baba....
a tak apropos ... wszystkie przepisy z ZUSE=em mozna obejść. ZUS jest pełen
dziur prawnych..... nie jednemu sie to udało...

bez pozdrowień

leczenie reumatyzmu i bólu stawów jadem pszczelim...
11lat i tetnia mozgu
Czy można samemu wyrwać?
Szczepionka p. grypie?
Interpretacja badań wzroku