Re: ciąża i urlop macierzyński

From: "Xena" <t...@l...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ciąża i urlop macierzyński
Date: Tue, 24 Sep 2002 00:48:59 +0200

Osoba znana wszem i wobec jako ANIA pisująca spod adresu <a...@e...pl>
napisała:

> proponuje zmienić lekarza. Moja koleżanka do końca ciąży była prawie 2
> miesiące przed porodem na zwolnieniu. Tez miała problem z
ginekologiem,
> wręcz jej mówił o łapówce za zwolnienie. Zawsze szła do internisty i
> dawał jej zwolnienia, na tamtego się wypinała.
>
> proponuje to samo.

Ginekolog na ostatnie 2 tygoenie przed porodem teoretycznie nie może
wypisać zwolnienia, tylko powinien pisać urlop macierzyński. Ale
interniście, neurologowi, czy dowolnemu innemu lekarzowi wolno. I na tym
wic polega.

> nie moge zrozumiec dlaczego lekarze sa tacy wredni.

Bo tak mają, a zwłaszcza ginekolodzy. A jak mogą już dokopac babie w
ciąży to dopiero się cieszą. Prowadza rozgrywki - kto więcej i bardziej.
;-)
Stuknij się w czółko, proponuję, zanim nastepnym razem coś takiego
napiszesz.

--
Pozdrówka
Tatiana