Re: cicha lodowka

1. Data: 2002-08-08 15:15:13

Temat: Re: cicha lodowka
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Aug 2002 r...@k...gov.pl wrote:

> mam pokoj (sypialny) z aneksem kuchennym.
> i w zwiazku z tym szukam bardzo cichej lodowki (to jest podstawowe
> kryterium).
> lodowka bedzia do zabudowy.
> co mozecie polecic? (cena ok 2000zl, jak bedzie wyzsza i argumenty
> dostateczne to moze cos jeszcze wyskrobie).
> przegladajac param. tech. nie widzialem poziomu halasu.

Na pewno bardzo ciche są Bosh, Siemens, zapewne również AEG i inne z
górnej (albo jeszcze wyższej półki). U mnie Siemens (dość wysoki, dwa
agregaty, wolnostojący) jest praktycznie bezgłośny. Dla głośności kluczowe
jest również właściwe wypoziomowanie i osadzenie lodówki, w przypadku
zabudowy jest to jeszcze bardziej istotne.

Pozdrawiam,

Alojzy