ciekawy przepis na kurczaka

1. Data: 2004-02-03 22:56:51

Temat: ciekawy przepis na kurczaka
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zrobic ciepla kolacje,planuje ziemniaki pieczone, kapuse czerona na
cieplo, suruwke z kapusty pekinskiej, kukurydzy ze zmietana. Ale nie mam
pomyslu jak przyrządzic kurczaka.
Czekam na ciekawe propozycje, w miare malo czasochlonne. Dzieki. J.

1. Data: 2004-02-03 23:03:45

Temat: Re: ciekawy przepis na kurczaka
Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomyslu jak przyrządzic kurczaka.
> Czekam na ciekawe propozycje, w miare malo czasochlonne. Dzieki. J.
Nie ma Władysia. On ma pierwszorzędny przepis na przednówkowego kurczaka w
śmietanie.
Jak tylko wróci z inwentaryzacji biblioteki w Pułtusku to na pewno odpowie.
Fela

1. Data: 2004-02-03 23:15:15

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 4 février 2004 ŕ 00:03:45, Fela a écrit :

> Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie ma Władysia. On ma pierwszorzędny przepis na przednówkowego kurczaka w
> śmietanie.

Zauwaz ze smietana juz w menu jest

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-02-03 23:23:56

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <F...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> śmietanie.
> Jak tylko wróci z inwentaryzacji biblioteki w Pułtusku to na pewno

DZIUDZIU !!!!

1. Data: 2004-02-04 08:33:07

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyslu jak przyrządzic kurczaka.
> Czekam na ciekawe propozycje, w miare malo czasochlonne. Dzieki. J.

Czy mogłabyś napisać mi jak robisz kapustę czerwoną na ciepło?

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2004-02-04 17:10:18

Temat: Re: dzijudziju
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fela <F...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvp9gc$g91$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> śmietanie.
> Jak tylko wróci z inwentaryzacji biblioteki w Pułtusku to na pewno

Dzijudziju
pozdr.Alex

1. Data: 2004-02-04 17:18:55

Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Zauwaz ze smietana juz w menu jest
Ale w kompozycji sruwki-> kapusta pekińska, kukurydza ze zmietaną. Nie
jadłam, ale sam zestaw mnie odrzuca. Kapusta (nawet jeśli pekińska) ze
śmietaną i do tego kukurydza. To jakiś ordynarny trolling. Ktoś Władysia
kokietuje.
Fela

1. Data: 2004-02-04 17:37:15

Temat: Re: IGNORE
Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jadłam, ale sam zestaw mnie odrzuca. Kapusta (nawet jeśli pekińska) ze
> śmietaną i do tego kukurydza. To jakiś ordynarny trolling. Ktoś Władysia

IGNORE

Wirtualne apetyty
naleśniki przywierajace do patelni...
trwałość jajek