cielecinka - co radzicie

1. Data: 2003-11-25 08:50:44

Temat: cielecinka - co radzicie
Od: "eNPi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kupilam dzis rano cielecinke (kurcze droga jest),
zeby mojej pociesze cos dobrego upichcic na obiadek.
Czy moge liczyc na jakies rady, jak sie za to zabrac, zeby nie zmascic
sprawy?

Pozdrawiam cieplo i milego dzionka zycze :)

Enpi

1. Data: 2003-11-25 11:03:46

Temat: Re: cielecinka - co radzicie
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eNPi <e...@o...pl> napisał(a):

> Kupilam dzis rano cielecinke (kurcze droga jest),

To po co brałaś całego? nie mogłaś kupić kawałek?
:-)

> zeby mojej pociesze cos dobrego upichcic na obiadek.
> Czy moge liczyc na jakies rady, jak sie za to zabrac, zeby nie zmascic
> sprawy?

Gotowany? Pieczony? Smażony?
A diecię ma ząbki?
:-)
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2003-11-25 13:06:05

Od: "eNPi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- najlepiej smazony...., bo dziecie duze jest i zabki juz ma :)

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bpvcui$83v$1@inews.gazeta.pl...

> To po co brałaś całego? nie mogłaś kupić kawałek?
> :-)

> Gotowany? Pieczony? Smażony?
> A diecię ma ząbki?
> :-)
> Pozdrawiam Jerzy

http://www.gazeta.pl/usenet/

ryba faszerowana - pomocy!
Chleb razowy z maszynki
Jak dobrze posolic karpia?
ida swieta - MAKOWIEC dla tych co nie maja maszynki do miesa
zawsze kiedys ten pierwszy raz:)