cieple posilki

61. Data: 2002-01-07 16:41:54

Temat: Re: cieple posilki
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> przemian metabolicznych, to nie wpływa to bezpośrednio na długość życia, a
> secundo nie przekona mnie to do końca póki nie poznam pracy innych organów
> przy zmniejszonym zapotrzebowaniu na energię. co tam się jeszcze w środku
> dzieje? żadnego procesu nie powinno się analizować w oderwaniu od reszty
> ustroju, praktyczny efekt jest taki że dalej będę się chłodził zmuszając
> organizm do wydzielania rodników. zdrowe to jest, pewnie równoważy wpływ o
> którym pisałeś - chociaż głowy bym sobie nie dał uciąć. hmm...nowy topic?

a i tak myślałem i myślałem i wymyśliłem, że jak jedne komórki produkują
duuużo ciepła, to inne są przechłodzone, nie działają w ogóle i przez to
produkują mniej tych tam rodników i inszych ;o)))

tomek

62. Data: 2002-01-07 21:47:04

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomisław Kityński" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego zakładasz, że ilość przyjmowanych kalorii ma wpływ na
> długość życia? (Oczywiście nie mówię o przyjmowanie dziennie np.
> 3000 kcal i siedzącym trybie pracy i tego typu ewenementach).

Słynne doświadczenie ze szczurami.
Karmione kalorycznie o 30% mniej od grupy kontrolnej żyły 50% dłużej.
Polecam do poczytania art. "Mitochondrialny DNA w starzeniu się i chorobie"
"Świat Nauki" październik 1997. Jest tego 304 kB w pdf, a znajdziesz pewnie
w archiwum "ŚN"

Pozdrawiam
Leszek

63. Data: 2002-01-07 22:23:32

Temat: Re: Nabiał
Od: "Malutka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

0% mleko napweno nie zaszkodzi, ja pije 1/2 litra dziennie i zyje, jestem
szczupla i zdrowa!

Użytkownik gzyra <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

> [...]
krążenia.
> 3. Spożywanie nabiału może powodować kilka rodzajów raka: jajników,
> piersi, prostaty.
> 4. Konsumpcję nabiału łączy się z ryzykiem cukrzycy.
> 5. Nabiał powoduje problemy związane z nietolerancją laktozy.
> 6. Nabiał bywa zanieczyszczony antybiotykami, których użycie jest
> konieczne przy tej skali "produkcji". Podobnie: pestycydy.
> 7. Nabiał jako podstawa diety może powodwać problemy z gospodarką żelazem.
> 8. Nabiał jest jednym z większych alergenów.
>
> Jeśli chcesz rozwinięcia tych punktów, spójrz tu:

tml

64. Data: 2002-01-07 22:49:10

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malutka <m...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c3a1f47$...@n...vogel.pl...
> 0% mleko napweno nie zaszkodzi, ja pije 1/2 litra dziennie i zyje, jestem
> szczupla i zdrowa!

jak tam zawartość wapnia, nerki i takie rzeczy? nie mówiliśmy o tym że mleko
tuczy....

tomek

65. Data: 2002-01-09 07:05:36

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co może być

Bzdura !!!

Właśnie pochowałem ojca , który całe życie odżywiał się "chudo". Ponad
dwadzieścia lat temu mądry lekarz po dokładnym wywiadzie mi. dotyczącym
jedzenia przepowiedział mu problemy z jelitem grubym (cyt. "bo ono
potrzebuje konkretnej treści inaczej wyrodnieje"). Po wykryciu choroby
nowotworowej u obydwojga rodziców (3 lata temu) tylko mama zdecydowała się
na rozpoczęcie Diety Optymalnej (now. w kości , płucach i na nerce - wyrok 6
mies. życia). Obydwoje poddani byli chemioterapii. Efekt u mamy : płuca
"czyste", guz na nerce zmniejszył się do 30% (badanie USG rok temu), kość
zrośnięta po patologicznym złamaniu - już chodzi. U taty : po usunięciu guza
z esicy (2 lata temu) wystąpił przerzut na wątrobę , jelito cienkie i
pęcherz. Do ostatniego dnia życia prosił o słodycze , ciasteczka, sałatki.
Po tym jak pielęgniarka stwierdziła (widząc co mu przynoszę - rosół z
"żółtkowymi kluskami") , że jajka są ciężkostrawne przestał jeść żółtka.
Było mi tym ciężej , że znałem przypadek kobiety (sprzed 2 lat), która miała
dokładnie taką samą chorobę (guz na jelicie grubym z przerzutami na cienkie)
i po zastosowaniu DO żyje do dzisiejszego dnia. Jej lekarz dr.Krzysztof
Krupka (Arkadia Księże Młyny) twierdzi, że jeśli będzie przestrzegała
ścisłego reżimu węgli i białek ( po 25 g) ma szansę na całkowite
wyleczenie...

Zdrowia życzę

"Jadarek" - Dariusz Kral

66. Data: 2002-01-09 07:19:53

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> a i tak myślałem i myślałem i wymyśliłem, że jak jedne komórki produkują
> duuużo ciepła, to inne są przechłodzone, nie działają w ogóle i przez to
> produkują mniej tych tam rodników i inszych ;o)))

Pomijając już wszelkie inne względy, to znasz powiedzenie o łańcuchu, kiedy
pęka?
Co prawda, to ludzkie organy nie są wszystkie jednakowo ważne jak ogniwa
łańcucha, ale bez kilku nie można żyć.

Pozdrawiam
Leszek

67. Data: 2002-01-09 08:12:25

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to jestem w domu i piszę com wyczytał w księgach mądrych, na pomoc
> wołając bractwo moje

czy Ty się nie przejęzyczyłeś? bractwo? Przecież "bractwo" to
sekta ; )

> przeciw zoptymalizowanym atakom...

...Jaaaakim tam ataaakom ;-7

...taak soobie gaworzymy... ;-7

>jadziem
> nasycona kwasy tłuszczowe w tłuszczach zwierzęcych stanowią tylko produkt
> energetyczny łatwy do zastąpienia przez inne składniki naszego pożywienia,

Wiesz, łatwo zejść w dół, gorzej wejść znowu na górę...

> stanowią więc zbędny balast, tym bardziej że są ciężkostrawne.

Ech, te "mądre księgi"...

> ponadto nadmiar tłuszczów zwierzęcych oraz niedobór błonnika w diecie może
> być przyczyną zalegania masy kałowej w jelitach

Ten "zmasowany" kał - to przeważnie błonnik własnie : )

i rozwoju nieprawidłowej
> mikroflory. w tych warunkach moze nastąpić nieprawidłowa degradacja
związków
> sterydowych skłądnków żółci do związków kancerogennych, co może być
> przyczyną raka jelita grubego i raka sutka

A znasz to może z autopsji? Bo ja znam, u mnie mammografia wykazała liczne
gruczolakotorbielaki w obu piersiach, a ponieważ moja mama zmarła na raka
piersi - nie czekałam na dalszy rozwój tych zmian... wtedy (1993-1994 r.)
unikałam tłuszczu w diecie, ale jednocześnie z papierosów przeszłam na
słodycze, gdyby nie DO, marnie bym skończyła... a na pewno nie klepałabym w
tą klawiaturę : (

> ot, i wszystko - brrr....

Fobia? To się leczy. Najlepiej klin klinem ; )

> tomek

Krystyna*Opty*

68. Data: 2002-01-09 13:52:03

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jadarek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Bzdura !!!

sam waść bzdurzysz, mój ojciec też ma raka jelita grubego, dzięki "nic nie
umiejącym współczesnym lekarzom" życie ma przedłużone w nieskończoność (tak
się teraz to leczy, choroba jest po prostu blokowana....), odżywiał się
tłusto całe życie...co ja będę gadał, zamiast przytaczać pojedynczy
przypadek z sufitu poczytaj statystyki....

tomek

69. Data: 2002-01-09 13:58:05

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1gu2t$246$...@n...onet.pl...

> czy Ty się nie przejęzyczyłeś? bractwo? Przecież "bractwo" to
> sekta ; )

staram się ubarwiać moje posty ;o))

> Ten "zmasowany" kał - to przeważnie błonnik własnie : )

ale skoro jest to znaczy że nie zalega ;o))

> [...]
> unikałam tłuszczu w diecie, ale jednocześnie z papierosów przeszłam na
> słodycze, gdyby nie DO, marnie bym skończyła... a na pewno nie klepałabym

ponieważ nie mam piersi to nie znam....ale czemu znowu pojedynczy przypadek?
opowiem dowcip:

spotkali rabina znanego cudotwórcę, żydzi, i mówią że strasznie źle się
Jętek zachowuje, do bożnicy nie chodzi itp. rabin strasznie się wnerwil, i
przekleństwo rzucił: a żeby mu stodoła spłonęła! a żydzi na to na kolana, i
proszą, żeby tak Jętka nie karać, bo to chłop swój w końcu... i tak
udobruchali rabina, odwołał klątwę.

i stał się cud - stodoła się nie spaliła!

teraz rozumiesz dlaczego argumentu w rodzaju: "ja nie zachorowałam" nie
traktuję poważnie, równie dobrze mógłbym podawać moją mamę za przykład
nieszkodliwości palenia....też nie dostala raka!

tomek

70. Data: 2002-01-10 06:31:05

Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwonka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> przeczytaj na tej stronie komentarz do tej organizacji
> ktora promuje usuniecie mleka z diety
http://www.jhu.edu/~newslett/09-24-98/Opinions/6.htm

Baaaardzo rzeczowy komentarz. "GET A LIFE".

--
===] Internet Designers SA, Programming Dept., senior programmer [===
==] ul. Przedmiejska 6--10, 54-201 Wrocław, http://www.id.pl/ [==

Czerwona herbata?
Olimp HMB i L-karnityna
rodzaj diety nie ma znaczenia