Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: ciezki tornister
Date: Sat, 25 Nov 2000 18:12:58 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl
Lines: 33
Message-ID: <8vorsk$4lr$1@news.tpi.pl>
References: <3...@i...com.pl> <3...@u...edu.pl>
<8viv6f$75o$2@korweta.task.gda.pl> <8vlpuu$rcn$2@dunajec.nowytarg.top.pl>
<3...@f...edu.pl>
NNTP-Posting-Host: pa21.zgora.ppp.tpnet.pl
X-Trace: news.tpi.pl 975172308 4795 212.160.14.21 (25 Nov 2000 17:11:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: 25 Nov 2000 17:11:48 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:8072
Ukryj nagłówki
"Marek Pawłowski" <M...@f...edu.pl> wrote in message
news:3A1E7ED6.1CBC379E@fuw.edu.pl...
> Asiek wrote:
>
> > Wy, jako rodzice macie prawo (i obowiązek!) przyjść do szkoły i
> > zapytać: dlaczego dziecko nosi książki, które nie są mu potrzebne?
> > Dlaczego... (wstaw odpowiednie), zaproponujcie rozwiązanie (np.
wstawienie
> > do klas zamykanych szafek, przydzielenie klasie sali).
>
> No właśnie! Co by było "to odpowiednie"? Szafki, klasy, ławki,
ochroniarze -
> to może i ważny ale w gruncie rzeczy materialny margines kondycji
> szkoły.
Jeśli mizerię finansową (materialną - jak piszesz) szkoły uważasz jedynie za
MARGINES (podkr. moje) jej kondycji, to daj Boże więcej takich marginesów.
> P.s. Czarna i katastroficzna wizja szkoły, która może się malować z
> wyliczanki,
> którą przedstawiłem, nie jest oczywiście wizją ogólną i prawdziwą.
Jaka szkoda... A tak się rozmarzyłem... Nawet w najpiękniejszych snach nie
marzyłem o tak cudownym piekle, jakiego wizję przed nami roztoczyłeś. Piszę
oczywiście jako jeden z tych szatanów, demonów, lucyferów, belzebubów,
rokitów i borutów polskiej szkoły - czyli nauczyciel SP. Cuda, cuda, cuda...
opisujesz Pan, panie Marku.
RomanS
|