Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Cien" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: co byś zrobił(a)?
Date: Sat, 10 Jul 2004 10:18:06 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <ccofou$jh$1@inews.gazeta.pl>
References: <ccn8r1$vbi$1@hal9000.inds.pl> <0...@n...onet.pl>
<ccoaai$f3q$1@inews.gazeta.pl> <ccobnq$2gs$1@news.onet.pl>
<ccodhp$nsa$1@inews.gazeta.pl> <ccoduu$784$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: gw2.interpc.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1089454686 625 172.20.26.237 (10 Jul 2004 10:18:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Jul 2004 10:18:06 +0000 (UTC)
X-User: sirra
X-Forwarded-For: 192.168.1.146
X-Remote-IP: gw2.interpc.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:278269
Ukryj nagłówki
Cyprian Korneliusz Peter w news:ccoduu$784$1@news.onet.pl napisał(a):
> Czy oskarzysz Boga, za zlo ktore ich spotyka?
Nie rozumiem co Bog ma do tego. Skoro Go w to mieszasz najwyrazniej nie
zrozumiales o czym pisze. Przypomne wiec - oloix rewolucje zapytal co to
jest "dobro", a co "zlo". Byc moze blednie odczytalem jego post, ale w moim
odczuciu chodzi mu wlasnie o te wzglednosc. To co dla jednego czlowieka jest
dobre, dla drugiego moze byc zle. I ma racje. Wyglada na to, ze kasia sie z
tym nie zgadza. Ksiadz na religii nauczyl ja jak w prosty sposob mozna ocenic
postepowanie innych ludzi. Osobiscie staram sie zyc w zgodzie z wlasnym
sumieniem i nie oceniac innych, ich postepowania. Oczywiscie nie jestem w
stanie tego calkowicie uniknac.
> Tak. Mysle ze mozna doradzac. Na swoj sposob.
> Na ile kto potrafi i ma serce.
I nie chodzi mi o to by nie dawac jedzenia temu kto jest glodny, przechodzic
obojetnie obok kogos obijanego przez innych, czy pozwolic pojsc na dno komus
kto wskoczyl do rzeki.
Z mojej strony tyle na ten temat.
--
pozdrawiam
Cien
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|