Re: co daje sama grupa inwalidzka?

Data: 2006-04-19 19:14:28
Temat: Re: co daje sama grupa inwalidzka?
Od: Zbigniew Żygadło <z...@h...pl>

On Sat, 8 Apr 2006 13:57:37 +0200, "irena" <i...@p...onet.pl>
wrote:

>Witam Grupowiczow
>
>Jesli ktos kwalifikuje sie na rente, tzn moze ze wzgledu na stan zdrowia
>dostac grupe inwalidzka bez swiadczen pienieznych, to do czego sama ta grupa
>upowaznia, inaczej - w czym ona pomaga.
>Prosze o informacje

W sumie to daje jakieś szanse na rynku pracy.
Np przykład jest dofinansowanie dla firmy zatrudniającej z PFRON.
Różne w zależności od wielkości firmy.

Można to wykorzystać do namowienia pracodawcy do zatrudnienia nas.

cytat ze strony PFRON:
http://www.pfron.org.pl/zwi/zwi.nsf/graph?OpenFrames
et

"Należy jednocześnie podkreślić, że w art. 26a ust. 1 ustawy
określono, iż dofinansowanie do wynagrodzeń przysługuje pracodawcy
zatrudniającemu osoby niepełnosprawne, które nie osiągnęły wieku
emerytalnego i przepisu tego w żaden sposób nie powiązano czy
uzależniono od pobierania lub nie świadczeń z Funduszu Ubezpieczeń
Społecznych."

Może ktoś wie więcej i poda lub zweryfikuje

Pozdrawiam
Zigzag
"Legolas jest idealnie śliskim elfem bez masy w stanie spoczynku..."