co do blinów ?

51. Data: 2007-01-18 09:00:45

Temat: Re: co do blinůw ?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> To było o mnie, a nie dotyczyło Ikselki - osoby wielce szanownej i godnej
> szacunku od reszty.

żenua jest zenua, a tym bardziej zniesmacza powyższe w ustach osoby, która
uważa się za guru. Mogą wkurzać Twoje opowiesci o wzajemnych gonitwach z sb-
kami, śmieszyć: "mizianie się na grupie z ikselką", ale nazywanie
kogokolwiek, kto nic autorowi nie zrobił w sposób powyższy jawi mi się jako
oblesność najwyższego rzędu.

Szkoda, że ww. tematy coraz więcej miejsca tu zajmują. A powyższy występ
pani MB ku mojemu zdumieniu nie jest pierwszym tego typu.

h.

52. Data: 2007-01-18 09:12:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

He...he, to tylko dowód, że nie jestem jej obojęny, co mnie podnosi we
własnych oczach!!!

53. Data: 2007-01-18 16:50:46

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> żenua jest zenua, a tym bardziej zniesmacza powyższe w ustach osoby, która
> uważa się za guru.

Ja sie uwazam za guru? Klamiesz. Pokaz mi jeden post, gdzie ja sama o
sobie stwierdzam, ze jestem guru.

Na to, ze dla Ciebie jestem guru, nic nie poradze.

ale nazywanie
> kogokolwiek, kto nic autorowi nie zrobił

Czytaj uwazniej.

> Szkoda, że ww. tematy coraz więcej miejsca tu zajmują. A powyższy występ
> pani MB ku mojemu zdumieniu nie jest pierwszym tego typu.

No widzisz, nie wiem, za kogo mnie mialas, moze za cos z plastyku, ale
jednak jestem zywym czlowiekiem z krwi i kosci i potrafie sie wkurzyc.

Mam nadzieje, ze przestaniesz mnie czytac, skoro Cie to tak wzdraga.

> h.

MB

54. Data: 2007-01-19 08:38:56

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sie uwazam za guru? Klamiesz. Pokaz mi jeden post, gdzie ja sama o
> sobie stwierdzam, ze jestem guru.

piszesz o innych z wyzszoscia guru. Nie po raz pierwszy. Nie napisalam, ze
okreslilas sie jako guru, tylko tak postepujesz. Czytaj uwaznie i nie
napadaj ludzi. Wielu (ja tez) ceni Cie za przepisy, pyta o nie, jako
i "guru" pyta sie o rozne rzeczy. I od guru wymaga sie, by nie bluzgali. Ot
taki uklad spoleczny.

> Na to, ze dla Ciebie jestem guru, nic nie poradze.
>
> ale nazywanie
>
> Czytaj uwazniej.

Przeczytalam. Wiekszosci wypowiadajacych sie w tym temacie nie podobalo sie
Twoje okreslenie. Wszystkich wyslesz do okulisty?

> No widzisz, nie wiem, za kogo mnie mialas, moze za cos z plastyku, ale
> jednak jestem zywym czlowiekiem z krwi i kosci i potrafie sie wkurzyc.

Z siekiera też latasz, gdy ktoś bełkocze lekko na necie?

> Mam nadzieje, ze przestaniesz mnie czytac, skoro Cie to tak wzdraga.

Nadzieje warto miec.

h.

Krajalnica - co kupić ?
Przepis na oliwę czosnkową?