co do blinów ?

41. Data: 2007-01-16 22:04:08

Temat: Re: co do blinów ?
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> W pewnym sensie każdy ma to na co zasłużył...

Właśnie. I dlatego nie można publikować w internecie swoich
zdjęć, nawet tak niewyraźnych, jak to moje.

I z naszych Walentynek też raczej nici, bo ludzie nie umieją się
bawić ani spojrzeć na wszystko z przymrużeniem oka. To mogą tylko
ci, co są w porządku, wbrew opinii tłumu. Cóż, jednak gdy jest ich
tylko kilkoro - sprawa pada na wstępie.
Naprawdę nie widziałeś mojego zdjęcia? - szkoda, że nie mogę
powtórzyć. Chyba już niczego tu pisać nie będę, za mało jest
tutaj swobody dla mnie :-) Wolę swój domek z piernika, który tak
wiele pań drażni.
Masz pozdrowienia od mojego męża :-)
Pasowalibyście sobie w dyskusji.
Na następne Święta przyślę Ci ten nugat...

42. Data: 2007-01-16 22:22:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Ach, to nie był przytyk do Ciebie!

Ja toczę boje już od dobrych paru lat. Gdyby zebrać ślinę, jaką wypluto
na monitory w moim kierunku nie jeden basset utonąłby, nawet gdyby uszy
zamieniły mu się w śrubę.
A zdjęcia, cóż, jest cezura - do pasków - było cudownie, gdy je odkryłem,
zrobiło się hadko i tak jest do dzisiaj.
O paskach wiedziano publicznie, gdy ja zastanawiałem się dopiero, co to
ma oznaczać... Czyli byłem obiektem manipulacji i wszystko co zrobiłem
potem - było li tylko zablokowaniem szantaży...
Nie przestawaj pisać - brak tu ludzi dobrych i inteligentnych. Ja też
przechodziłem chwile zniechęcenia, ale to szybko mija... Polska musi być
nasza, Polaków.
Wierzę, że chamstwo nie powinno zwyciężyć.
Pozdrowienia dla męża.

43. Data: 2007-01-16 22:25:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Na następne Święta przyślę Ci ten nugat...

Nie znasz adresu :-))
Nie przysyłaj - obawiałbym się zjeść i to nie z Twojego powodu.

Jestem cierniem w d. Mosadu i innych wywiadów...

44. Data: 2007-01-16 22:26:24

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Naprawd=EA nie widzia=B3e=B6 mojego zdj=EAcia? - szkoda, =BFe nie mog=EA
> powt=F3rzy=E6. Chyba ju=BF niczego tu pisa=E6 nie b=EAd=EA, za ma=B3o jest
> tutaj swobody dla mnie :-)

No co ty? Popatrz, jak wiele osób wkoło emanuje swobodą - do tego stopnia,
że bez żenady zdejmują gacie i wypinają wirtualne tyłki na innych. Mimo, że
parę dni wcześniej np. pozowało się na niewinną romantyczkę.

> Wol=EA sw=F3j domek z piernika, kt=F3ry tak
> wiele pa=F1 dra=BFni.

Może jedni mają domki z piernika, a inni spierniczone życie? Cudze szczęście
boli, że hej!

> Na nast=EApne =A6wi=EAta przy=B6l=EA Ci ten nugat...

Ja bym też poprosiłaaaaa... Bo raz robiłam i chyba przesadziłam ze
skrupulatnością - ręka mi mało nie odpadła, a trzepaczka się rozleciała.
Ale /chyba/ wyszedł.

Ania

45. Data: 2007-01-16 22:26:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Nie przysyłaj - obawiałbym się zjeść i to nie z Twojego powodu.
>
> Jestem cierniem w d. Mosadu i innych wywiadów...

Miałem telefony z groźbami z Wiednia... Pełne "Jadu Waszego"...

46. Data: 2007-01-16 22:39:03

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Ach, to nie był przytyk do Ciebie!

No co ty, już od tak dawna się nieźle rozumiemy, że nawet tak nie
pomyślałam :-)

> Ja toczę boje już od dobrych paru lat. Gdyby zebrać ślinę, jaką wypluto
> na monitory w moim kierunku nie jeden basset utonąłby, nawet gdyby uszy
> zamieniły mu się w śrubę.

:-))))) Wyobraziłam to sobie właśnie. Chyba właśnie utonął.

> Nie przestawaj pisać - brak tu ludzi dobrych i inteligentnych. Ja też
> przechodziłem chwile zniechęcenia, ale to szybko mija... Polska musi być
> nasza, Polaków.

Jasne :-)
Nasza - hrabiów i ordynatów ;-)

> Pozdrowienia dla męża.

Dziękuję, przekażę.

Dobranoc!

47. Data: 2007-01-16 23:02:01

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

dwaKa wrote:

> [...]
>

> TRadycyjnie , nie jestem artysta patelni, przewaznie bazuje na przepisach
> aczkolwiek z blinami juz mam troche doswiadczenia:
>
> 5 dag drozdzy
> 50 dag maki pszennej
> 25 dag maki gryczanej
> ok. 3/4 litra cieplego mleka
> 1/2 szklanki stopionego masla
> sól
> 4 zóltka
> 4 bialka
> smaze na oliwie z winogron ( nie pytaj dlaczego bo niewiem, tak zalecal
> autor przepisu - pewnie udziwnil aby uznano go za artyste )

Dzieki.
MB

48. Data: 2007-01-17 09:00:11

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jan 2007 21:27:09 +0100, ps napisał(a):

> Przepraszam, ale tradycyjnie to ja robie.:) Ziemniaki, jajka, maka. Patelnia
> smarowana slonina. Nic wiecej.

Są różne tradycje: ty piszesz o litewsko-białoruskiej. DwaKa o rosyjskiej.

Chociaż jak na mój gust w tych "rosyjskich" jest za dużo drożdży, za mało
mąki gryczanej.

49. Data: 2007-01-17 11:24:15

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Jerzy, wywlekasz mi wywloke z z KFa, idz lepiej zrob cos na obiad, np.
> dzika kaczke.

Żenua.

h.

50. Data: 2007-01-17 11:28:45

Temat: Re: co do blinůw ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> Żenua.
>
> h.

To było o mnie, a nie dotyczyło Ikselki - osoby wielce szanownej i godnej
szacunku od reszty.

Krajalnica - co kupić ?
Przepis na oliwę czosnkową?
Jakich patelni uzywa Makłowicz ???