coś dobrego i taniego

21. Data: 2006-10-20 17:34:42

Temat: Re: co? dobrego i taniego
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski schrieb:

> Jakbyś nie walił bez żadnej sensownej przyczyny w unikodzie to też źle
> by nie było. :)

jest sensowna przyczyna. Po prostu jak ustawień brak mam ustawione na
unicode, bo wtedy wszystkie znaki są wyświetlane poprawnie.

Waldek

22. Data: 2006-10-20 17:47:15

Temat: Re: coś dobrego i taniego
Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedzieniem. Czy zna ktoś jakiś pomysł??
***
Analfabeci czy jeszcze gorzej?

23. Data: 2006-10-20 21:32:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Oct 2006 15:05:27 +0200, "Andrzej"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ps.com...

>"Europa Środkowa - ISO" i co dalej po ISO ?

Co Ty z tym kodowaniem i kodowaniem? Tanie i smaczne
ono?????????????????

Pierz
K.T. - starannie opakowana

24. Data: 2006-10-21 12:18:27

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:92gij2taibvrqv8k6fj7u1danij98kjr9m@4ax.com...
> On Fri, 20 Oct 2006 15:05:27 +0200, "Andrzej"
> <a...@p...onet.pl> wrote:
>
> Co Ty z tym kodowaniem i kodowaniem? Tanie i smaczne
> [...]

też miałaś z tym problem swego czasu, jeżeli nie rozumiesz problemu to, bez
urazy ale chętnie Ci go wyjaśnię, ogólnie rzecz biorąc jak ktoś ma ustawione
złe kodowanie i wysyła posty to inni odbierają jakieś krzaczki

Jędrek

25. Data: 2006-10-21 15:28:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Oct 2006 14:18:27 +0200, "Andrzej"
<a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>urazy ale chętnie Ci go wyjaśnię, ogólnie rzecz biorąc jak ktoś ma ustawione
>złe kodowanie i wysyła posty to inni odbierają jakieś krzaczki

Mnie raczej chodzilo o pouczanie na forum publicznym...prywanie
to lepiej robic, bo potem sa jalowe dyskusje
i ani smaczne ani tanie :PPP

ale to moze dlatego,z e ja osobiscie lubie OT i zbaczanie z
tematu, ale na wesolo. I bez kodowania :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

Smakowita przekąska
sos francuski Basi Ignatiew