co gdy miłość rani ?

21. Data: 2006-02-20 13:43:20

Temat: Re: co gdy miłość rani ?
Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 14:49:42 +0100, Jesus napisał(a):

> to znaczy po jest ma być przecinek....
> cieszę się że jest...
> nie że jest to dla mnie
> hm... tak mało a tak wiele zmienia ;)

Ej, wez mi powiedz ktora tutaj laska jest ok. Widze ze caly czas tutaj
przebywasz wiec jak dobry znajomy z dawnych czasow powiedz mi co i jak.

--
Do piekła!

grono.net: Szyderca GG:7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl

22. Data: 2006-02-20 13:49:42

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2006-02-20 13:52:27

Od: "Mycha" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szyderca!" <u...@m...pl> napisał:

> Masz nudne teaorie wyssane z pizdy. Na grupy pisze tysiac razy dluzej niz
> ty i wiem co kurwa robie. Ty zato jakas idiotka przychodzisz i pokazujesz
> jaka jestes niby madra i wszechwiedzaca. Pierdole cie, bo niczego nie
> wnosisz, nic ciekawego nie pokazujesz.... po co istniejesz?

Mam problemy Wszewiedzacy i Wszechwladny Szyderco Panujacy nam w
Niezglebionych Czelusciach Szarej Masy Usnetu ze zrozumieniem Twego jakze
wznioslego i wypelnionego przeslaniem godnym bogow sponiewieranych grup
dyskusyjnych tekstu.
Czy mozesz mnie, marna idiotke, oswiecic i potwierdzic lub tez zaprzeczyc,
czy me odczytanie nastepujacych wyrazow i zdan jest prawidlowe?
Czy:
teaorie = teorie
ty = Ty
zato = za to
przed 'jakas', 'jaka' 'niby' brakuje przecinka
cie = Cie
Bo ja, szara, nic nie warta istota, ktora istnieje tylko po to, by byc
okazja do Twych szyderstw rzecz jasna, bo po nic wiecej nie ma zamiaru tu, w
owym poscie do Ciebie, zaistniec, gubie sie w Twych jedynych w swym rodzaju
wywodach, ktore smialo mozna nazwac 'chansons que tout cela!'.
Z powazaniem, niegodna, bys okiem swym wylupialym i przekrwionym, bo na
ignorancje ma nie mogacym patrzec, na nia nawet pacnal.
M...

24. Data: 2006-02-20 13:59:06

Od: "Mycha" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bio" <b...@v...pl> napisał:

> Użytkownik "Szyderca!" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

> wypchaj
> twoja
>
> ssij jaja swojej matce cieciu...
>
> --
> Do piekła z piekłem
> Ludowy Front Walki z Szydercą

I dodam jeszcze jedna obserwacje a propos Szydercy i jemu podobnych (choc sa
wyjatki).
Latwo ulegaja prowokacji, czego dodow ponizej.
Pozdrawiam
M...

25. Data: 2006-02-20 14:03:11

Od: "Mycha" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mycha" <v...@g...pl> napisał:

> [...]
> sa wyjatki).
> Latwo ulegaja prowokacji, czego dodow ponizej.

Obserwacja nr 2 - maja problemy ze sfera seksualna zapewne, bo naduzywaja
szczegolnie wulgaryzmow wywodzacych sie wlasnie z tego rejonu. ;)
I errata: 'dowod'.
Pozdrawiam
M...

26. Data: 2006-02-20 14:04:31

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 15:05:44 +0100, Jesus napisał(a):

> Najfaniesze są te, które się tu nie ujawniają ;)
> Słuchaj, jak chcesz jakąś poznać, to nie pytaj mnie o zdanie... są Twoje ;)

Ale jest do bani bo tutaj sa tylko z tego co sie rozejrzalem brzydkie...
oczywiscie nie widzialem ich zdjec ale ich slowa to pokazaly. Umiem
wyczuwac fajne dupy. Praktycznie po stylu bycia moge okreslic jak laska
wyglada. Niestaty tutaj nie ma ladniej.... kurwa mac, dlaczego? Ja wrocilem
wiec moze i laski wroca, co kurwy!?

27. Data: 2006-02-20 14:05:36

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 14:59:06 +0100, Mycha napisał(a):

> [...]

uhehehehehe!! hahahaha!

28. Data: 2006-02-20 14:05:44

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2006-02-20 14:11:05

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 14:52:27 +0100, Mycha napisał(a):

> Mam problemy Wszewiedzacy i Wszechwladny Szyderco Panujacy nam w

To ma byc ta prowokacja? Chujowa. Powinnas okazac mi ze mnie lubisz,
napisac na GG, potem umiejetnie, jesli bylabys madrzejsza ode mnie
powyciagac rzeczy, ktore na forum grupy moglby mnie zniewazyc. Ale ty
jestes na to za glupia a ja za doswiadczony, zeby na to pojsc chociaz
gdybys to dobrze rozegrala i byla wytrwala... kto kurwa wie.

Ja pierdole te twoje wylapytanie moich literowek, juz nie mowiac ty
pokurwiona debilko o wyodrebnianiu ty i cie bo to juz kretynim. Obie formy
sa dopuszczalne wiec zamknij swoj ryj i staraj sie bardziej. Ty jestes
wkurwiona, juz to widze chociaz maskujesz to. Ja jestem chill out jak
zawsze przy takich akcjach i to sie nie zmieni, bo nie jestes w stanie
napisac mi niczego co mnie zaboli, cienka pizdo.

30. Data: 2006-02-20 14:15:49

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 15:03:11 +0100, Mycha napisał(a):

> Obserwacja nr 2 - maja problemy ze sfera seksualna zapewne, bo naduzywaja
> szczegolnie wulgaryzmow wywodzacych sie wlasnie z tego rejonu. ;)

hehehehe. Kolejna fanka ktora bedzie pisac o mnie prace magisterska. Sama
tylko pokazujesz jaka jestes glupia i zamiast zajac sie swoimi sprawami
interesujesz sie jakims dla ciebie glupiem. Czyz nim jestem skoro wywyluje
w tobie tyle emocji? Moze te kurwy i chuje to gra zeby tylko wywierac wplyw
na twoich emocjach? Nie zastanawialas sie w jaki prosty sposob, moge cie
kontrolowac? Pomysl nad tym.

--
Do piekła!

grono.net: Szyderca GG:7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl

totalne załamanie
Rozwój - możliwość czy konieczność?
Front Obrony Pedofili w zwartym ordynku
pieklo
"Bajki pan opowiadasz, panie Feynmann..."