co jadl "Zakochany kundel"

1. Data: 2005-02-14 15:37:28

Temat: co jadl "Zakochany kundel"
Od: "struszek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blagam pomozcie!czy ktos pamietal co w bajce "Zakochany kundel" jadly pieski
we wloskiej restauracji?POMOCY!!!!!!!!

1. Data: 2005-02-14 15:41:35

Temat: Re: co jadl "Zakochany kundel"
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "struszek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Blagam pomozcie!czy ktos pamietal co w bajce "Zakochany kundel" jadly
pieski
> we wloskiej restauracji?POMOCY!!!!!!!!

Spagetti ;)

gdaMa(Magda), Marek(27.02.2000)+Majka, bo dalej bez jajec;-)(~13.04.2005)
stronka rodzinna: http://mmmki.webpark.pl
adres nadawczy to spampułapka... odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2005-02-14 15:43:34

Od: "struszek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale z czym to spagetti?mi sie cos wydaje ze tam byly jakies klopsy?????

1. Data: 2005-02-14 17:30:25

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

struszek napisał(a):
> Blagam pomozcie!czy ktos pamietal co w bajce "Zakochany kundel" jadly pieski
> we wloskiej restauracji?POMOCY!!!!!!!!

makaron i klopsiki...
pamietam ze ten kundel popychal te klopsiki nosem w kierunku wybranki..
Mars

1. Data: 2005-02-14 22:49:36

Od: "struszek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam spagetti z klopsikami w sosie pomidorowym -BOSKIE!!! Mam nadzieje
ze kazda kolacja Walentynkowa tak wygladala!!!

1. Data: 2005-02-15 09:19:28

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam spagetti z klopsikami w sosie pomidorowym -BOSKIE!!! Mam nadzieje
> ze kazda kolacja Walentynkowa tak wygladala!!!

a popychałeś klopsiki nosem??? :)

Margola

1. Data: 2005-02-15 09:24:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cuqnfk$a4q$1@nemesis.news.tpi.pl>,
Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> wrote:

> makaron i klopsiki...
> pamietam ze ten kundel popychal te klopsiki nosem w kierunku wybranki..

Mnie tam włoskie klopsiki w sosie do makaronu kojarzą się raczej z
filmem i książką "Chłopcy z ferajny" (Wiseguys). ;-)

Władysław

1. Data: 2005-02-15 09:30:06

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl>
> Użytkownik "struszek" <s...@i...pl>

> a popychałeś klopsiki nosem??? :)

staruszek jest raczej rodzaju żeńskiego
chyba, ze się mylę bo dawniej był męskiego.
--
pozdrawiam, Jerzy

pierogi
Walentynkowa jajecznica :)
kurczak na ruszcie
kopytka pieczone jak frytki -ktoś kiedyś wspominał
proszę o przepis na dobrą białą kiełbasę swojską :)