Re: co mam zrobić?

Data: 2007-09-07 10:52:50
Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Lia <i...@p...org>

McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously? Seriously.

> To łatwo powiedzieć, skąd wziąć przyjaciół nagle

Cóż, to są Twoje wieloletnie zaniedbania.

>i kiedy się z nimi spotykać
> jak nie mam z kim zostawić dzieci?

Naprawdę istnieją opeikunki.

No ale cóż... z kolejnego posta wynika, że opiekunki sa be. Czyli cały czas
siedziesz z dziećmi.
Myslisz ze Twoj maz jest typem faceta dla którego atrakcyjna jest żona nie
mająca żadnego zycia? W sumie o czym gadac z taką żoną poza kaszelkiem
dzieciątka...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.