Re: co mozna posadzic w donicach na tarasie?

Data: 2006-02-22 18:57:12
Temat: Re: co mozna posadzic w donicach na tarasie?
Od: Marta Góra <m...@m...pl>

Dnia Wed, 22 Feb 2006 19:17:34 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Super pomysł;-)co prawda planuja ogródek ziołowy, ale co tam, ziół nigdy
> nie za duzo;-)Jakies kwiaty, takie barwne tez by sie przydały.....

Wszystko zależy ile czasu będziesz mogła poświęcić na dbanie o te donice z
roślinami, czy to ma być na jeden rok czy na dłużej. Krzewy, byliny,
jednoroczne czy typowe rośliny tarasowe:)
Z barwnych kwiatów najbardziej lubię nasturcję pnącą, bywają odmiany i
ciekawych liściach i kwiatach, które odkryłam niedawno:)
Mój brat np uprawia w donicach miniaturowe liliowce traktując je jak
jednoroczne co mnie do szału doprowadza zresztą:(
Poszukaj w archiwum wątków co na balkon:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/