co na opryszczke??

1. Data: 2001-08-23 10:00:27

Temat: co na opryszczke??
Od: "Arbi" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jestem nowy na tej grupie, ale zycie mnie zmusilo :((. Mam pytanie dotyczace
opryszczki: od wczoraj mam to scierwo na twarzy, dosc rozlegle i przenosi
sie na druga strone.Prawdopodobnie jest efektem opalania (cala Niedziela na
sloncu). Nie jest to przyjemne uczucie a juz na pewno nie estetyczne.Smaruje
to Zoviraxem , ale efekty mierne. Czy ktos zna jakies inne sposoby pozbycia
sie tego g...na lub powie co mozna a czego nie mozna robic.
dzieki
pzd
Arbi

2. Data: 2001-08-23 11:43:30

Temat: Re: co na opryszczke??
Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nigdy nie uzywales masci zovirax to polecam. Daje natychmiastowe efekty.
Jedyny mankament to cena ok. 18 zl za bardzo mala tuble. Wiec sie nie
przeraz. Z drugiej strony daje sie niewiele wiec starczy na kilna sesji :-).

Cantor

3. Data: 2001-08-23 13:02:19

Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyloz czosnek, lub plasterek cebuli. Co do czosnku - przekrojonym
zabkiem - chodzi bowiem o ten sok. Troche bedzie szczypac, ale pomoze
na pewno. Mnie zadne masci nigdy nie pomogly. Od razu jak mi to wylazi
robie powyzsza kuracje. Nie ma moim zdaniem zadnego sposobu na to, zeby
zupelnie powstrzymac opryszczke w sytuacji, gdy zaczyna sie pojawiac.
Mozna jedynie zmniejszyc jej rozmiary i nie dopuscic do
rozprzestrzeniania sie. A o ile sie orientuje - nie ma lekarstwa
pozwalajacego wyeliminowac tego wirusa z organizmu :(

Powodzenia
Gosia

4. Data: 2001-08-23 13:17:54

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cantor" <c...@g...pl> writes:

> Jak nigdy nie uzywales masci zovirax to polecam.

Jak to fajnie jest odpowiadac bez czytania 8-)

MJ

5. Data: 2001-08-23 14:54:49

Od: "Arbi" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozwalajacego wyeliminowac tego wirusa z organizmu :(
>
> Powodzenia
> Gosia
Dzieki za odpowiedz.
Czy da cos stosowanie cebuli/czosnku w chwili gdy juz sa pecherzyki i
generalnie jest "po zawodach"? Czy mozna stosowac np. Tormentiol w celu
szybszego wysuszenia i zagojenia? Zovirax przegrywa na placu boju.. :(((
pzd
Arbi

6. Data: 2001-08-23 15:51:43

Od: "byziu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy da cos stosowanie cebuli/czosnku w chwili gdy juz sa pecherzyki i
> generalnie jest "po zawodach"? Czy mozna stosowac np. Tormentiol w celu
> szybszego wysuszenia i zagojenia? Zovirax przegrywa na placu boju.. :(((

Proponuje krem Vratizolin.

Pozdrawiam
Krzysztof L.

7. Data: 2001-08-23 16:23:22

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Proponuje krem Vratizolin.
> Krzysztof L.

To jest bardzo dobry lek. Do tego polski i tani (w przeciwienstwie do Zovirax'u)

Cranio

8. Data: 2001-08-24 05:46:27

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbi" <p...@p...pl>
> .Smaruje
> to Zoviraxem , ale efekty mierne. Czy ktos zna jakies inne sposoby
pozbycia
> sie tego g...na lub powie co mozna a czego nie mozna robic.

Są takie tabletki przeciwwirusowe Heviran - mi pomaga przykładanie zwilżonej
tabletki do zaatakowanego miejsca (oczywiście na opakowaniu pisze, żeby
łykać, ale to, jak i smarowanie Zovirax-em nigdy nie skutkowało).

9. Data: 2001-08-24 10:06:27

Od: "Arbi" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za dobre rady. Ide do apteki zaopatrzyc sie w "arsenal"i
ruszam na "plac boju" zniszczyc to scierwo!!
Zycze wszystkim udanego i slonecznego weekendu - bez opryszczek i innego
swinstwa :))
pzd
Arbi

Pilne, cytologia, czy można?