co na pająki?

21. Data: 2010-09-05 14:10:37

Temat: Re: co na pająki?
Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesteś pewien że to pająki?
> Nie masz przypadkiem jakiegoś strasznie starego stylowego (albo i nie)
> łóżka? Bo nocne gryzienie i paskudne ranki pasują jeszcze do pluskiew, ich
> się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

Albo pchły. Mnie też coś gryzło w kostki i okazało się, że to jakieś
wredne pchły. Był kot w domu świeżo odpchlony i do paskudztwo pochowało
się w dywanie, a nocą chyc na mnie. Co ciekawe - pozostałych domowników
nie gryzły. Lekarz twierdził, że to jakieś uczulenie, może świerzb.
Kiedyś jednak przyuważyłem jedną! Potem zakup proszku, kilkakrotne
posypanie dywanu i zrobił się spokój.
--
Grzexs

22. Data: 2010-09-05 17:46:14

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie gryzły. Lekarz twierdził, że to jakieś uczulenie, może świerzb. Kiedyś
> jednak przyuważyłem jedną! Potem zakup proszku, kilkakrotne posypanie

Miałbyś odkurzacz Hyla, to uraczył byś się zupą pchłową.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

23. Data: 2010-09-05 17:58:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

> Miałbyś odkurzacz Hyla, to uraczył byś się zupą pchłową.

Widać znasz sposoby rozmnażania się pasożydów ludzkich.

24. Data: 2010-09-07 21:22:41

Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałbyś odkurzacz Hyla, to uraczył byś się zupą pchłową.

To było dość dawno, miałem wtedy zelmerowskiego Wodnika. Trochę to
pomagało, ale niewiele.

Ale jak wyjaśnicie to, że nikogo (łącznie z kotem) nie gryzły, jeno mnie?!

--
Grzexs

25. Data: 2010-09-07 21:34:21

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> To było dość dawno, miałem wtedy zelmerowskiego Wodnika. Trochę to
> pomagało, ale niewiele.
>
> Ale jak wyjaśnicie to, że nikogo (łącznie z kotem) nie gryzły, jeno mnie?!

Bo się dałeś gryźć.

26. Data: 2010-09-08 01:45:12

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzexs" <g...@g...pXl> wrote in message

> To było dość dawno, miałem wtedy zelmerowskiego Wodnika. Trochę to
> pomagało, ale niewiele.
>
> Ale jak wyjaśnicie to, że nikogo (łącznie z kotem) nie gryzły, jeno mnie?!

Może to mendy były?
Dużo ich tutaj...,

Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
Zasady budowania pionów wentylacyjnych