co na poprawe pamieci?

1. Data: 2003-08-14 18:55:13

Temat: co na poprawe pamieci?
Od: "Ewa L." <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jakie medykamenty polecilibyscie na poprawe pamieci dla studentki?

Lecytyna?

pozdrawiam i z gory dziekuje

ewka

2. Data: 2003-08-14 21:11:06

Temat: Re: co na poprawe pamieci?
Od: Arek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Aug 2003 20:55:13 +0200, "Ewa L." <e...@b...pl>
wrote:

>Hej!
>
>Jakie medykamenty polecilibyscie na poprawe pamieci dla studentki?

> [...]
piracetam
vinpocetin
riwastygmina
tianeptyna(!)
nazwy preparatow latwo osiagalne..
no i starzsze...
a moze nie warto porawiac??? pozdr

3. Data: 2003-08-14 21:52:23

Od: "" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> piracetam
> [...]

Czlowieku, czy Ty wiesz co robisz???? Jakie masz wyksztalcenie, zeby leki
polecac komus przez internet? Sam walnij sobie te wszystkie preparaty, a
zobaczysz, jak Ci sie pamiec poprawi...
Wiecej odpowiedzialnosci za slowa...

TL

4. Data: 2003-08-14 22:03:21

Od: Arek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Aug 2003 23:52:23 +0200, "" <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>polecac komus przez internet? Sam walnij sobie te wszystkie preparaty, a

wiesz te informacje znajdziesz w kazdej aptedce...na podlodze
najczesciej leza...a ja lubie czytac i pamiec ok...

5. Data: 2003-08-14 22:19:49

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1)Dobre odżywianie
2) Dobre zaplanowanie nauki - tak aby nic nie rozpraszało.
3) Sport - dotlenienie

6. Data: 2003-08-14 22:38:00

Od: "" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz te informacje znajdziesz w kazdej aptedce...na podlodze
> najczesciej leza...a ja lubie czytac i pamiec ok...
> Arek

Gdybys na czytaniu z podlogi poprzestal to ok, ale wiedza podlogowa starasz sie
dzielic z potrzebujacymi. Teraz wszystko jasne...

TL

7. Data: 2003-08-15 08:04:42

Od: "Ewa L." <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polecac komus przez internet? Sam walnij sobie te wszystkie preparaty, a

poza tym to wszystko na recepte :(((
a znacie cos co mozna kupic bez recepty?

ewa

8. Data: 2003-08-16 18:08:20

Od: "Nts" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

prawde mowiac nie ma skutecznych srodkow na poprawe pamieci ,i tak np
pracetam(nootropil) pomoze jedynie w przypadkach jak demencja stracza
,przebyte urazy mozgu natomiast osobie zdrowej nie bardzo.
podobnie szeroko reklamowany gingko.
sama pamiec krotkoterminowa dosyc skutecznie poprawia
wazopresyna(areozol)
chyba ze psychostymulanty( ritialin ,pemolina)
tak czy owak nie dostepne w polsce i uwaga! uzalezniajace
no i najnowszy modafinil oj bardzo skuteczny:)

9. Data: 2003-08-17 17:52:12

Od: "Szczur" <szczurman@(NoSpam)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa L." <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> Jakie medykamenty polecilibyscie na poprawe pamieci dla studentki?

Sprobuj Tyrozyne.

Szczur
"I promise one thing, lots of violence." - Vanderlei Silva

10. Data: 2003-08-19 20:46:40

Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a znacie cos co mozna kupic bez recepty?

wygodne łóżko, dobry sex i dużo snu :-)))

pomozcie ocenic wyniki badan i diagnoze
Stabilizator stawu skokowego
mięczak zakaźny-jak sie tego pozbyć
zapalenie stawu śródstopowo-palcowego