Re: co sądzicie o hipnozie ?

Data: 2003-01-21 22:26:56
Temat: Re: co sądzicie o hipnozie ?
Od: "Trurl" <t...@o...pl>

Użytkownik "mind_dancer" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:23179-1043097557@213.17.236.86...

> [...]
tml

> Dziękuję.
> Oszczędzasz mi trudu związanego z indentyfikacją.

To znaczy?

> Ja bym nazwał zmianą obiektu skupienia.
> Świadomość jest taka sama.
>
> Czy człowiek, który rozwiązuje zadanie z matematyki, albo coś zajmującego
czyta,
> tak że przestaje zwracać uwagę na to, co się dzieje dookoła,
> też ma odmienny stan świadomości ?

W pewnym sensie tak.

> Nie przesadzasz czasem aby ?

A czy byłes kiedyś tak bardzo na czyms skupiony ze straciłeś kontakt ze
światem? IMO to jak najbardziej odmienny stan świadomości, umysł pracuje
wtedy jakby na innym biegu. No ale nie jestem pewny czy to samo występuje w
regresingu.

> A co ma do tego sen ?

No fakt, źle zrozumiałem. Myślałem, że chodzi ci o to, że odm. stany świad.
mogą występować tylko dzieki łasce mistycznej, a ty mowiłes o modlitwie...

> A ja bym powiedział, że większość.
> Większość wdycha spaliny, słucha warkotu samochodów i mieszka w ciasnych
mieszkaniach.

Myśle, ze luksusy wspólczesnosci nam to wynagradzają.

> Pomogła na psychikę, ale jak wpłynęła na ich życie duchowe?
> Diabeł też potrafi uzdrawiać.

Przede wszystkim co masz na myśli mówiąc o życiu duchowym? Czy niewierzacy
tez moze miec zycie duchowe?

> Nie wiedziałem dośc dobrze, co to jest regresing.
> Ty, podając mi informacje o nim, coraz bardziej utwierdzasz mnie w
przekonaniu, że moja intuicja jest słuszna.
> Nie wiedziałem, że "pojawiają się wspomnienia z poprzednich wcieleń".
> Ty to tłumaczysz psychologią, ja to tłumaczę czymś innym.

Można wiedzieć czym?

> Napisałeś "czy to grzech". To świadczy o tym, że faktycznie w regresingu
pojęcie grzechu jest pomijanie.

To o niczym nie świadczy. Pytałem tylko, czy kontrolowany oddech jest
grzechem. Czy mógłbyś odpowiedzieć?

> Dziękuję ci, bo nie wiedziałem o tym. Założyłem to na ślepo - na tyle znam
New Age.

Wiesz, myślałem, że skoro odradzasz mi tę metodę to faktycznie masz jakiś
powód, a tu się okazuje że wiesz na jej temat mniej ode mnie. Czyżbyś
kierował się uprzedzeniami?

> Z tym faciem zetknąłem się w 1991 roku.
> Od tego czasu zaczęły się moje kłopoty.

I to wszystko przez niego?

> Ale nie był okultystą, jak na przykład Jung.

Ale Jung stworzył psychologię analityczną, czy to znaczy, że nie jest ona
neutralna względem religii?

Skuteczność w

> Nie porównuję. To jest analogia.

Chybiona.

> Zastosowanie zasady "najważniejsza jest skuteczność" w innej sytuacji.

Mówimy przecież tylko i wyłącznie o terapii. W tej sytuacji skuteczność jest
najważniejsza, a może się mylę?

> Inny przykład: zagazowanie jest efektywniejsze i skuteczniejsze niż
rozstrzeliwanie.
> Oszukani ludzie nie stawiają oporu. Wystarczy mniej personelu do obsługi.

;)
Dobra dobra, dosyc tych makabrycznych "analogii".

> Podaj mi informacje, które umożliwiłyby mi znalezienie tej strony.

Polecam stronę twórcy metody;) A ostatnio znalazłem coś na
www.astraldynamics.pl

Pozdrawiam
Trurl