co się dzieje?

1. Data: 2005-04-01 18:25:17

Temat: co się dzieje?
Od: "agnieszka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie kochani !
Mam na imię Agnieszka i pochodze ze Śląska . Piszę do Was bo szukam wsparcie
wszędzie - już po prostu brak mi sił !
Ale zacznę od początku. Jestem mamą prawie dwuletniego chłopczyka, którego
kocham nad życie. Moje problemy pojawiły się w ciąży - otóż w 2 miesiącu
ciąży z powodu komplikacji musiałam zażywać leki na podtrzymanie 5 zastrzyków
GRAVIBIGNON A POTEM DUPHASTON stwierdziłam że musze przecież zrobić wszystko
aby dzidzia urodziła się cała i zdrowa. Gdzieś w 20 tygodniu ciąży wystąpiły
u mnie następujące objawy :
- kilkusekundowe błyski "iskierki " przed oczami przy gwałtownej zmianie
pozycji , zdarzyło się to może z 10 razy do rozwiązania
- widzenie takich oparów jakgdyby benzyny na jasnych tłach
Oczywiście panika, strach przed stratą wzroku i w ogóle! Okuliści zbadali
mnie i z oczami okazało się być wszystko w porządku - ale mi niepokój został
Poród skomplikowany zakończony cesarką :( Michaś 3,5,6 punktów w skali Apgar -
szok i kolejne zmartwienie czy on będzie zdrów:(
Całe szczęście Michu jest zdrów i nic mu nie dolega ale pozostałam ja , moje
problemy i internet:( jeśłi chodzi o moje oczy to mam wadę wzroku od
urodzeniua astygmatyz i nadwzroczność obecne moje objawy to :
męty w ciele szklistm, chmurki, powidoki i bardzo duży dyskomfort jak patrzę
na odbijające się światło od aut szyb światło jest jakgdyby jaśniejsze i
pozostaje mi taki powidok:( jaskrawy zieleń zostawia różowy powidok a
jaskrawy żółty fioletowy
Byłam u okulistki bardzo dobrej raz jeszcze - oczy w porządku
Neurologiczne badanie w porządku - poszłam po raz pierwszy do neurologa jak
zaczęłam czytać o stwardnieniu i zapaleniu nerwu wzrokowego:(
Zbadala mnie i powiedziała że wszystko jest ok ponieważ pracuję W Ślam to
załatwiła mi MR dla mojego świętego spokoju z którego nie wynika żebym miała
sm ale pisze coś o poszerzonych nieco przestrzeniach Robina Virchova. Pani
neurolog poweidział że nie ma zmia demielinizacyjnych i nic mi nie jest - ale
ja dalej mam lęk:(
Zaczęłam czytać coraz więcej o chorobach i pogubiłam się w tym wszystkim co
objaw to go mam - w nocy zaczęły mi drętwić ręce i ataki paniki gotowe!Z
objawów które mam to :
nocne drętwienia przechodzą po poruszaniu ręką
w dzień skaczące mięśnie od czasu do czasu
i różne tam inne wibrowania i tp itd
Lekarka badała mnie już chyba z 4 razy a ja nie wiem co ze mną :(
Jestem po 4 miesięcznej kuracji effectinem i w trakcie tego było ok ale
odatawiłam ze względów finansowych
I TO COŚ powraca i już nie mam sił kocham Dziecko i chcę się nim cieszyć a
nie mogę
POMÓŻCIE PROSZĘ
CZY NERWICA MOŻE DAWAĆ AŻ TAKIE OBJAWY CO JA MAM ROBIĆ BO ZATRUWAM ŻYCIE NIE
TYLKO SWOJE ALE I INNYCH:(

ZDOŁOWANA aGA

2. Data: 2005-04-01 19:57:14

Temat: Re: co się dzieje?
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, moim zdaniem to powinnas przestac wyszukiwac u siebie roznych chorób.
Nie czytaj o chorobach i ich objawach bo to powoduje sugestie i niepotrzebne
zamartwianie sie. Jezeli lekarze mówia ze nic Ci nie jest to uwierz im i nie
szukaj dziury w calym.

trzymaj sie i calusek dla Michalka

Aga

3. Data: 2005-04-02 08:23:54

Od: "lamia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niepotrzebne
> zamartwianie sie. Jezeli lekarze mówia ze nic Ci nie jest to uwierz im i

Wybacz ale nie zgodzę się z tobą. Przechodziłam coś takiego parę razy i to
ja miałam rację a nie lekarze. Gdy moja (wówczas 1.5 roczna)córka zaczeła
cierpieć na dotkliwe bóle nóg i lewej ręki zgłosiłam się do lekarza,lekarz
zbagatelizował( bo to pewnie bóle wzrostowe) , zawiozłam ją do szpitala .
Tam też stwierdzono że nic jej nie jest a my patrzyliśmy z przerażeniem na
cierpiące z bólu dziecko. Zmusiliśmy szpital do zrobienia prześwietleń nóg i
rączki -wiesz jaki efekt? Mała nie miała już pół kości ramieniowej ,
uszkodzoną kość piętową,ubytki w kośći udowej ,i stan zapalny w kolanie.
Wylądowała na oddziale chirurgicznym gdzie przeszła operację -lekarza
wyklinam do dziś. Jego niefrasobliwość (czytaj ignorancja i brak wyobrazni)
była straszna. W ciągu 24 godzin po pierwszym zabiegu trzeba było wykonać
drugi ,przetaczać krew, bo jak się okazało pan doktór w czasie operacji był
pod wpływem alkocholu i spieprzył sprawę. (wywiązała się sepsa). Kazali mi
szykować pogrzeb.... Przeżyła to fakt ale została naznakowana na całe życie
(zarażono ją WZW b) Nastąpiły uszkodzenia mózgu które wywołały epilepsję. I
czy teraz uważasz że lekarze są tacy nieomylni? Mam więcej takich przypadków
w swoim życiu więc nie wmawiaj innym że panikują ,bo ludzie mają złe
doświadczenia, i mają prawo sie bać. Agnieszko jeśli idzie o ciebie - stań
na głowie aby wykonać wszystkie możliwe testy i badania nawet jeśli miałabyś
zmieniać non stop lekarzy. Nie poddawaj się i walcz. Jeśli chcesz to napisz
na priv-wtedy porozmawiamy konkretnie i spokojnie. Pozdrawiam. Irena

4. Data: 2005-04-02 08:43:23

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> Wybacz ale nie zgodzę się z tobą. Przechodziłam coś takiego parę razy i to
> ja miałam rację a nie lekarze.
[...]

W pelni sie z toba zgadzam. Nalezy dmuchac na zimne. Tez wiem cos o tym...
Przykro mi z powodu twojego dziecka.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

5. Data: 2005-04-02 20:33:53

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

nigdy nie mówiłam że uważam lekarzy za osoby nieomylne
ale w przypadku Agnieszki zaczytanej w objawach róznych chorób lepiej byłoby
sie wyciszyć i odwrócić uwagę od chorób chocby p to żeby przekonać się czy
nie są one sugestiami z tego co przeczytała
nie wiem czy masz doswiadczenie z nerwicami, depresjami ale w takich
przypadkach ludzie czesto (prawie zawsze) doswiadczaja objawy chorób o
których czytali bo bali sie ze na nie choruja
Dobrze ze Agnieszka ma zrobione MR, bo to eliminuje guza mózgu. Gdyby była
jakas fizyczna przyczyna ucisku na nerwy wzrokowe to MR by je wykazala.

A co do tego ze ludzie maja prawo sie bac o swoje i bliskich zdrowie to
calkowicie sie z Toba zgadzam.

Aga

6. Data: 2005-04-02 22:56:52

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobnie dużo czytam tę grupe i potem wydaje mi sie ze mam coraz więcej
objawów, to jest chorobliwe i ma związek z nerwicą, chociaż chyba nie
zawsze bo studenci medycyny podobno też to przechodzą a nie sądze że
wszyscy są znerwicowani :)

7. Data: 2005-04-02 23:04:08

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest nawet na to określenie które stosują psychiatrzy tylko wypadło mi z
głowy...

8. Data: 2005-04-03 19:51:48

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> objawów, to jest chorobliwe i ma związek z nerwicą, chociaż chyba nie
> zawsze bo studenci medycyny podobno też to przechodzą a nie sądze że

mój kolega który studiował medycyne mówił ze na 1 i 2 roku wielu jego kumpli
mialo podejrzenia powaznych chorób u siebie :-)

Aga

polypi hyperplastici
Laserowa korekcja wzroku a grubość rogówki.
pęcherzyki nasienne
Który szpital wybrać???????????
[TACHIKARDIA] - Jak by to policzyć...