Re: co to jest informacja? [crosspost]

Data: 2010-08-23 16:37:12
Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: "Robakks" <r...@o...eu>

"gazebo" <g...@c...net>
news:4c729f82$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...

> tylko co to ma do duszy?

Zapiszę Ci to matematycznie:
martwe + dusza = żywe
martwe = żywe - dusza
Teraz sprecyzuj o co pytasz, bo zdaje się sam nie wiesz. :)

> twoja teza wisi i sie bardzo mocno chwieje na wietrze :)

Mylisz tezę z Yayami. :)

> a co z moja dusza?

Sprawdź, czy ją masz, a więc sprawdź czym różnisz się
od nieboszczyka.

> skoro wiesz to oczekuje odpowiedzi
> --
> bla

Czekamy więc obaj na kiwiko. Wszystko w jej ręlach. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)