Re: co to jest informacja? [crosspost]

From: "Robakks" <R...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Date: Thu, 26 Aug 2010 11:56:12 +0200
<4c72a5d7$0$22795$65785112@news.neostrada.pl> <i4ub2o$e86$1@news.onet.pl>
<4c738c5e$0$27037$65785112@news.neostrada.pl> <i502ta$acb$1@news.onet.pl>
<4c7523fe$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
<i53a9o$73t$1@usenet.news.interia.pl>
<4c752df3$0$27039$65785112@news.neostrada.pl> <i53avj$leh$1@news.onet.pl>
<4c7530cd$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
<i53bn6$9h3$1@news.net.icm.edu.pl>
<4c7532d1$0$21010$65785112@news.neostrada.pl> <i53cmr$pv1$1@news.onet.pl>
<4c753b20$0$22812$65785112@news.neostrada.pl> <i53eja$upi$1@news.onet.pl>
<4c753f1c$0$27040$65785112@news.neostrada.pl>
<4c754216$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
<i53g73$i6j$1@news.net.icm.edu.pl>
<4c754619$0$27042$65785112@news.neostrada.pl> <i53hg9$6ln$1@news.onet.pl>
<4c754aa2$0$27024$65785112@news.neostrada.pl> <i53i9h$8pp$1@news.onet.pl>
<4c754d81$0$22814$65785112@news.neostrada.pl> <i53jkj$cp4$1@news.onet.pl>
<4c75fb62$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>

"gazebo" <g...@c...net>
news:4c75fb62$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...

> biorac pod uwage co niektore problemy z oczami to nie kazdy :) ale przypuszczam, ze
bardziej
> chodzilo ci o wielowatkowe dysputy nt. postrzegania rzeczywistosci, wiec moze i
kazdy widzi ale
> nie kazdy
> to samo

W zasadzie to nie chodzi mi o wielowątkowe dysputy nt. postrzegania
rzeczywistosci lecz o WSPÓLNE potwierdzanie oczywistości zarówno
świata obiektywnego jak i jego odwzorowań.
Czy każdy potrafi odróżnić żywe od nieżywego?
Oczywiście, że nie każdy - bo nie każdy jest przy zdrowych zmysłach. ;)
Możesz się ze mną nie zgadzać, że to coś czego nie ma martwe,
a ma żywe - ma nazwę dusza, ale deklarując własną niezgodę
przyczepiasz się do nazwy, a nie do tego co odróżnia żywe od
martwego, bo w to, że żywe rózni się od martwego - to chyba nie
wątpisz?

> no tak :)

> rzadko zapominam, a tu nie przypominam sobie aby to mialo miejsce z mojej strony

Podałeś metodę rozpoznawania duszy w obrazie po tym, że człowiek
włożył w ten obraz wszystko co miał. Jeśli chcesz sprawdzić Twoją
metodą czy masz duszę, to musisz sprawdzić czy włożyłeś w siebie
wszystko co miałeś - wszak to jaki jesteś to Twoje dzieło.
Jesteś chodzącym obrazem - czyż nie? :-)

> nie mowimy o automatycznej kamerze tylko o obrazie, aczkolwiek
> film tez moze miec dusze na analogicznej zasadzie co obraz, a to,
> ze nie kazdy potrafi to odczytac to zupelnie inna bajka
> --
> bla

Prawdopodobnie dusza w Twoim rozumieniu słów to zapał,
zaangażowanie, które twórca wkłada w swoje dzieło.
Ja z wielkim zapałem i zaangażowaniem nacisnąłem migawkę
aparatu, ale na obraz nie miałem wpływu. Mimo to wywołuje
ten obraz emocje - duch obrazu gra na duszach żywych widzów.
Na martwych nie działa, bo nie mają duszy. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)