co to moze byc?

1. Data: 2004-01-04 12:30:50

Temat: co to moze byc?
Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj po 2 tygodniach wrocilem do domu, wsadzilem kilka rzeczy do lodowki,
po czym zagotowalem wrzatek w czajniku (podlaczonego do tego samego gniazdka
co lodowka). wrzatek zagotowal sie (jak przyszedlem to juz byl gotowy) ale
nie sprawdzalem czy prad dalej dzialal. teraz nie mam pradu w calej kuchni i
polowie przyleglego do niej pokoju - a swiatlo jest - podobnie jak prad w
drugim pokoju.

o co moze chodzic? (dodam ze 2 tygodnie lodowka sobie dzialala bez zarzutow)

a no i jeszcze dodam ze mam nieoplacony rachunek za prad, ale to raczej nie
jest chbya przyczyna - z reszta jak mozna wylaczyc tylko "czesc" pradu :)

pomozcie! co robic?? bo mi zarcie sie zepsuje ;-)

1. Data: 2004-01-04 12:37:15

Temat: Re: co to moze byc?
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

r.a.d.z.i.u. wystukał:

> [...]
> drugim pokoju.

> o co moze chodzic? (dodam ze 2 tygodnie lodowka sobie dzialala bez zarzutow)

Bezpieczniki sprawdziłeś, prawda?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-01-04 13:13:22

Temat: Odp: co to moze byc?
Od: "Renart F." <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r.a.d.z.i.u. <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bt910u$a23$...@t...icpnet.pl...

> pomozcie! co robic?? bo mi zarcie sie zepsuje ;-)

przecież mróz jest - wystaw za okno ;-))

--
pozdr.
Renart - usuń "nospam"

1. Data: 2004-01-04 13:49:36

Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <j...@h...pl>

> Bezpieczniki sprawdziłeś, prawda?

naturalnie, to pierwsze co mi przyszlo do glowy :)

prosze nie zartowac w powaznych kwestiach ;)

pozdrawiam, Radek

1. Data: 2004-01-04 13:50:17

Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renart F."

> przecież mróz jest - wystaw za okno ;-))

chyba to bedzie jedyne rozwiazanie, ale wtedy z rana bede musial jesc
mrozone jogruty :-)

1. Data: 2004-01-04 19:33:19

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugim pokoju.
>
> o co moze chodzic? (dodam ze 2 tygodnie lodowka sobie dzialala bez zarzutow)

Przepalony przewód w ścianie, puszce połączeniowej lub przy gniazdku.
Czy równolegle z czajnikiem nie włączyłeś przypadkiem jakiegoś
urządzenia o dużym poborze mocy np. grzejnika, pralki automatycznej ?

Ileś podłączonych gniazdek na jednym kablu przy "przekombinowanych"
bezpiecznikach może spowodować, że najsłabszy (bo np. nadcięty przy
kładzeniu, podłączaniu w puszce lub przy gniazdku - jeśli gniazdka są
łączone "jedno za drugim") się przepali. W efekcie rozłączony zostaje
cały obwód za uszkodzeniem.

Jaki masz bezpiecznik na nie działającym obwodzie tzn. czy aby nie
"przekombinowany" drutem lub wstawiony zbyt mocny ?

Myślę, że powinieneś poszukać elektryka celem sprawdzenia i naprawy
instalacji.

> pomozcie! co robic?? bo mi zarcie sie zepsuje
Przestaw chwilowo lodówkę do drugiego pokoju gdzie masz prąd lub podłącz
za pośrednictwem stosownej przejściówki do obwodu oświetleniowego ale
... rób to tylko wówczas gdy masz zielone pojęcie o prądzie - po pytaniu
wnioskuję, że ... nie bardzo ;-(

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-04 20:27:19

Od: "Bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przedłużaczem podłącz lodówkę do najbliższego działającego gniazda

Powodzenia

Bogi

1. Data: 2004-01-04 21:41:18

Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogi"

> Witam
>
> Przedłużaczem podłącz lodówkę do najbliższego działającego gniazda

musialem uzyc az dwoch :))

w tygodniu zadzwonie po elektryka zeby wystawil diagnoze - nie ma co mieszac
zbytnio samemu bo przytrafi mi sie podobny los jak ludziom z tych okolic
http://info.onet.pl/849080,11,item.html

(w pierwszym momencie myslalem ze to moze byc przyczyna, ale jednak nie)

Otwór w butelce. [crosspost]
agd do zabudowy
Karnisze linkowe
Lodówka Lg