Re: co to za krzew?

From: "Andrzej Opejda" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: co to za krzew?
Date: Thu, 27 Jul 2000 12:50:37 +0200

Magda <p...@o...no> wrote in message
news:G0Sf5.22854$MS3.380815@news1.online.no...

> Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> skrev i
> meldingsnyheter:8lnr6t$cfj$...@a...webcorp.com.pl

> No prosze ,a mi " hodowca-posrednik" mowil ,ze to calkiem nowe,moze na
> Polnoc pozniej docieraja nowe odmiany.
> I jeszcze jedno pytanko:czy aby Pecherznica nie jest trujacym krzewem ,mam
> na mysli owoce ,moj maly synek jest na etapie probowania wszelkich roslin.

Trujace jest wszystko co w nadmiarze, nawet woda. Musisz niestety na pewien
czas zamknac synka w jakiejs izolatce albo z ogrodu zrobic pustynie. Trujace
wlasciwosci ma wiekszosc roslin zaliczanych do ozdobnych, m.in. tak
popularne tuje i ligustry. Jednych trzeba tylko zjesc z tone, innych pare
deko.
Nie znalazlem nigdzie informacji o silnie trujacych wlasciwosciach
pecherznicy.

Ja mialem szczescie, moich roslin nie chcialy zgryzac moje dzieciaki, choc
wegetarianie.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda