co z brzoskwin?

1. Data: 2002-08-01 13:05:25

Temat: co z brzoskwin?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostalam kilka kilogramow brzoskwiń. Długo to nie wytrzyma a sami też nie
zjemy.

Macie jakieś ciekawe pomysły co można zrobić z brzoskwiń? Mogą być
przetwory, może być coś 'na teraz'.

Pozdrawiam,
Joanna

specjalistyczny serwis o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl/
http://papugi.emernet.pl - Papuzi Portal - wszystko o papugach

1. Data: 2002-08-01 13:12:11

Temat: Re: co z brzoskwin?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> [...]
> zjemy.
>
> Macie jakieś ciekawe pomysły co można zrobić z brzoskwiń? Mogą być

Dżem, kompot.
Na teraz - galaretki, sałatka owocowa, ciacho z bitą śmietaną i
brzoskwiniami itp. Wystarczy wrzucić hasło "brzoskiwinie" w google i po
kłopocie ;-).
http://groups.google.com/groups?as_q=brzoskwinie&ie=
UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.rec.kuchnia&lr=lang_pl&h
l=pl

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-08-01 13:14:52

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalam kilka kilogramow brzoskwiń. Długo to nie wytrzyma a sami
też nie
> zjemy.

Zrób nalewkę ;-))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-01 13:51:28

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Na teraz - galaretki, sałatka owocowa, ciacho z bitą śmietaną i
> brzoskwiniami itp. Wystarczy wrzucić hasło "brzoskiwinie" w google i po

Ale ja nie chce "jakiś" przepisów, chciałabym sprawdzone. Dlatego zapytałam
na grupie.

1. Data: 2002-08-01 13:57:37

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Ale ja nie chce "jakiś" przepisów, chciałabym sprawdzone. Dlatego zapytałam
> na grupie.

Przecież tam są same_sprawdzone :-))))))))). Zajrzałaś chociaż? Przecież
podałam Ci linka na przepisy, ktre pojawiały się na grupie.

1. Data: 2002-08-01 14:08:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>=pl.rec.kuchnia&lr=lang_pl&hl=pl
>
>Ale ja nie chce "jakiś" przepisów, chciałabym sprawdzone. Dlatego zapytałam

a zagladalas tam, gdzie Cie wyslano? Wydaje mi sie, ze nie!

Tryfi
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-01 21:30:50

Temat: Casto Magdaleny Bassett
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

/.../
> Macie jakieś ciekawe pomysły co można zrobić z brzoskwiń? Mogą być
> przetwory, może być coś 'na teraz'.
>
> Pozdrawiam,
> Joanna

Ciasto owocowe Magdaleny Bassett w wydaniu brzoskwinie + maliny (moze
jeszcze gdzies znajdziesz) Przepis podawany mnostwo razy, wiec bez problemu
znajdziesz w archiwum <== jakbys nie weidziala, to ten link, ktory podala
zGosiula. Ciasto naprawde wychodzi rewelacyjne i robi sie je w mig :-)

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-08-01 21:42:32

Temat: Re: Casto Magdaleny Bassett
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Ciasto owocowe Magdaleny Bassett w wydaniu brzoskwinie + maliny

Popieram jest swietne.Zrobilam z brzoskwiniami i malinami ale my je jemy na
zimno nie na cieplo.
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-08-02 06:52:16

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:

> Ciasto owocowe Magdaleny Bassett w wydaniu brzoskwinie + maliny (moze
> jeszcze gdzies znajdziesz)

Dzięki, Bożenko, za natchnienie :-). Maliny mam na działce, tylko muszę
mojego faceta wysłać po brzoskwinie. Ciasto w sam raz dla jutrzejszego
gościa :-)).

1. Data: 2002-08-02 07:57:11

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie jakieś ciekawe pomysły co można zrobić z brzoskwiń? Mogą być
> przetwory, może być coś 'na teraz'.
>
> Na Teraz polecam brzoskwinie z pstrągiem, szczegóły na stronie FAQ lub w
archiwum Qd

ŻUR jak?????
Przepis na domowy Ketchup
Kwas /nie chlebowy/ innaczej!
Szybkie pytanie szybka odpowiedz!;) (plizzzzzz:)
Filtr do wody