co z przedstawicielami medycznymi?

21. Data: 2002-02-27 13:10:09

Temat: Re: co z przedstawicielami medycznymi?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Feb 2002, Tomasz Wzięch wrote:

> dlaczego nasi lekarze niechetnie je przepisuja? Nie wie Pan? Ja wiem, a Pan
> nie wie?

a skad Pan wie, co ja przepisuje??? Troche nadinterpretuje Pan...

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

22. Data: 2002-02-27 13:47:25

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Wzięch" <t...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> pozdrawiam i nie gniewaj sie na mnie
> po prostu mam juz tego dosc

Nie gniewam się, ponieważ wszystkie Twoje przypuszczenia są chybione ...
A swoją drogą wolę iść do lekarza, który jest na bieżąco z nowościami i z
nowymi metodami leczenia.
Tak przy okazji chcę zauważyć, że przedstawiciel to nie pani do towarzystwa,
lecz pracownik jakiejś firmy, który idzie do lekarza w konkretnym celu - nie
na ploty z powodu nadmiaru czasu.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

23. Data: 2002-02-27 13:48:27

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla wielu zagranicznych leków są polskie odpowiedniki
> dlaczego nasi lekarze niechetnie je przepisuja? Nie wie Pan? Ja wiem, a
> Pan nie wie?
> Panie doktorze...

A dlaczego piraty są tańsze od oryginałów ? Nie wie Pan Panie malkontencie.
To ja wytłumaczę, po prostu ktoś korzysta z cudzej pracy.
Dlaczego Mercedes jest droższy od Fiata 126 ? Przecież i to samochód i to
samochód. Podejrzewam, że mimo haseł patriotycznych wolałby Pan jeździć tym
pierwszym. Przecież chodzi o bezpieczeństwo, a to kosztuje.
Tak dla uświadomienia, nie zawsze odpowiednik jest tym samym
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

24. Data: 2002-02-27 13:49:22

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tytulem wstepu. co do przedst. med: MASZ RACJE!! nie moze byc tak, ze
> przychodzi facet w ladnym garniturze ze skorzaną teczka i wpycha sie bez
> kolejki do gabinetu - jezeli taka sytuacja mialaby miejsce w moim
> gabinecie, a akurat ktos by czekal na przyjecie, z miejsca 'pan ładny' by
> wylecial, i albo by sobie poczekal albo poszedl.

A Pan doktor nadal by myślał, że jest pępkiem świata, który mu już dawno
uciekł, a gonić (nie mówię już nawet o dogonieniu) jest trudno.
W naszej historii nie raz nam się wydawało, że damy sobie świetnie radę
sami - i co z tego wyszło ? Sam sobie odpowiedz.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

25. Data: 2002-02-27 14:15:20

Od: "Tomasz Wzięch" <t...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pierwszym. Przecież chodzi o bezpieczeństwo, a to kosztuje.
> Tak dla uświadomienia, nie zawsze odpowiednik jest tym samym

polskie odpowiedniki sa 'piratami'?
no tak, nie zawsze przedstawiciel ma wyksztalcenie medyczne
tak jest chyba w Twoim przypadku

...i nie wpychaj sie pacjentom przed nos, to taka moja rada
oni tego bardzo nie lubia

26. Data: 2002-02-27 14:23:28

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
On Wed, 27 Feb 2002, Tomasz Wzięch wrote:

Co się tyczy dyskusji to mam dwa pytania
1. Jak to jest że nieraz korzystam z wizyt prywatnych i nie spotkałem
jeszcze żadnego przedstawiciela firm farmaceutycznych u lekarza a w
przychodni to jest to chleb powszedni?
2. Pan doktor pisze że zostaje w przychodni po godzinach za darmo tu się
zgadzam tylko częściowo lecz nagminne jest spóźnianie się lekarzy do pracy
(przychodnia) ale też po południu jest prawie norma że jak nikt się
wcześniej nie zarejestruje, to jak nie ma pacjentów lekarze kończą pracę
nawet dwie godziny wcześniej i siostrzyczka z miłym uśmiechem na twarzy
potrafi nas o tym poinformować (lekarza już nie ma )

pozdrowienia dla grupowiczów i dla środowiska medycznego

lolo

27. Data: 2002-02-27 14:28:08

Od: "Tomasz Wzięch" <t...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
towarzystwa,
> lecz pracownik jakiejś firmy, który idzie do lekarza w konkretnym celu -

ja swoje, ona swoje
przeczytaj moj pierwszy post, przypomnisz sobie czego moje uwagi dotyczyly?

28. Data: 2002-02-27 14:30:16

Od: "Tomasz Wzięch" <t...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> potrafi nas o tym poinformować (lekarza już nie ma )
>
> pozdrowienia dla grupowiczów i dla środowiska medycznego

lolo dzieki za wsparcie! :))
pozdrawiam Cie, badz zdrow !

29. Data: 2002-02-27 14:43:54

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
towarzystwa,
> lecz pracownik jakiejś firmy, który idzie do lekarza w konkretnym celu -

No to jeszcze trzy grosze i to z innej beczki, margaretko jak byś się czuła
w sklepie np. nabiałowym kolejka a ekspedientka rozmawia z przedstawicielem
nad wyższością masła z Francji nad masłem Polskim a ty stoisz po mleczko bo
masełko akurat masz jeszcze w domu :-)

lolo

30. Data: 2002-02-27 14:47:05

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przedstawicielem
> nad wyższością masła z Francji nad masłem Polskim a ty stoisz po mleczko

Oczywiście fajnie jest jak "ekspedientka jest na bieżąco z nowościami i
smakami masełek "

lolo

Pomocy, ratunku..... potrzebuję porady....
Test owulacyjny
podreczniki
nowa grupa dla chorujacych na oskrzela i pluca
Cos w polu widzenia