co z wędzonej piersi kurczaka?

21. Data: 2009-07-16 15:35:13

Temat: Re: co z wędzonej piersi kurczaka?
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 11:39, "lemonka" <a...@a...com> wrote:
> Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w
wiadomościnews:02cd73e8-4cfb-4fea-a179-58dccffd88ce@
g31g2000yqc.googlegroups.com.
> ..

> Potrafię zapuszkować makaron, ale zrobić _własnoręcznie_ rurek - nie
> potrafię.

Różne rzeczy ( i nie tylko rzeczy ) można zapuszkować :)

Dla ścisłości: makaronu z semoliny nie lubię. Wolę ten własnej roboty.

22. Data: 2009-07-16 15:47:13

Temat: Re: Re: co z wędzonej piersi kurczaka?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jul 2009 08:35:13 -0700, mal wrote:

wiadomościnews:02cd73e8-4cfb-4fea-a179-58dccffd88ce@
g31g2000yqc.googlegroups.com.

> Różne rzeczy ( i nie tylko rzeczy ) można zapuszkować :)
>
> Dla ścisłości: makaronu z semoliny nie lubię. Wolę ten własnej roboty.

Mąkę z pszenicę durum zwanej też semoliną można kupić w Polsce.

23. Data: 2009-07-16 16:55:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> A dlaczego "al dente"? Możesz wyjaśnić laikowi kucharskiemu co takiego
> dobrego jest w niedogotowanym makaronie?

Dobrze ugotowany makaron al dente nie jest surowy, nie ma smaku
surowizny, ale jest twardawy. Niektórzy kupując byle jaki makaron
niedogotowują - dla nich ta surowizna jest "al dente".

24. Data: 2009-07-16 18:18:05

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Pippi):

> Glutaminianu tez dodajesz?

Ktoś mnie kiedyś uraczył domowego wyrobu "vegetą": jarzyny starte w
sokowirówce wymieszane pół na pół z solą. To ja już wolę glutaminian.

25. Data: 2009-07-16 20:01:43

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mąkę z pszenicę durum zwanej też semoliną można kupić w Polsce.

A masz pomysł gdzie?
Bo kiedyś intensywnie szukałem i wreszcie odpuściłem.
No i dobrze byłoby żeby nie trzeba było zamawiać 100kg.

26. Data: 2009-07-16 22:10:07

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz pomysł gdzie?
> Bo kiedyś intensywnie szukałem i wreszcie odpuściłem.
> No i dobrze byłoby żeby nie trzeba było zamawiać 100kg.

choćby tu http://tiny.pl/hh7qk

pozdrawiam
leku

27. Data: 2009-07-17 04:42:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> A masz pomysł gdzie?
> Bo kiedyś intensywnie szukałem i wreszcie odpuściłem.
> No i dobrze byłoby żeby nie trzeba było zamawiać 100kg.

Ostatnio Maruda widziała w oszołomie, ale ona ma węża w kieszeni -
powiedziała, że drogo.
!00kg na małą rodzinę to dużo, ale na cztery - pięć rodzin to chwatit...
Opłaca się kupować także inne mąki i kasze hurtowo - zakładasz
mini-spółdzielnię spożywców - koszty spadają.

28. Data: 2009-07-17 06:54:23

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Ktoś mnie kiedyś uraczył domowego wyrobu "vegetą": jarzyny starte w
> sokowirówce wymieszane pół na pół z solą. To ja już wolę glutaminian.

A w jakiej formie to bylo podane? :)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

29. Data: 2009-07-17 07:13:04

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lip, 08:54, Theli <p...@w...pl> wrote:

> A w jakiej formie to bylo podane? :)
>
> th
>
> --http://nitkowo.bloog.pl

Co za roznica? Istota rzeczy polega na wyeliminowaniu soli z kuchni
zupelnie. Nie uzywamy soli w ogole, to istota zdrowej i racjionalnej
diety. I to niezaleznie od naszego wieku, w wagi. Wiekszosc chorob
ukladu krazenia, innych chorob tez, jest dietopochodna.

30. Data: 2009-07-17 08:00:21

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jul 2009 00:13:04 -0700, J-23 wrote:

> [...]
> diety. I to niezaleznie od naszego wieku, w wagi. Wiekszosc chorob
> ukladu krazenia, innych chorob tez, jest dietopochodna.

Niezupełnie tak, solić mało ale solą kamienną - zawiera także
mikroelementy.

DO POLAKOW
Kiedy kupować produkty na mrożonki?
Re: pokerschule für , texas hold em poker , billard online spielen , pokern downloaden , billard online kostenlos , online poker kostenlos , free games poker , online spiele quiz , pokern münchen , poker card ,
Dania nadajace sie na mrozenie
Kasza gryczana - probowal ktos gotowac w rice cookerze?