Kasza gryczana - probowal ktos gotowac w rice cookerze?

1. Data: 2009-07-10 18:57:52

Temat: Kasza gryczana - probowal ktos gotowac w rice cookerze?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Probowal ktos z Was gotowac kasze gryczana w rice cookerze
elektrycznym?
Udalo sie? Normalne w smaku bylo?

Pytam z ciekawosci, bo zasada gotowania ta sama co ryz, czas gotowania
tez podobny.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2009-08-19 13:42:08

Od: "kundzia Pindzia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> elektrycznym?
> Udalo sie? Normalne w smaku bylo?
>
> Pytam z ciekawosci, bo zasada gotowania ta sama co ryz, czas gotowania

etam z jakimś rajs kukerem. kasza gryczana powinna być parowana a robi sie to
tak: 1,5 szklanki wody na pół szklanki kaszy, łyżeczka soli, koniecznie 1/4
albo 1/2 łyżeczki smalcu dla poprawy smaku. kaszę trzeba gotować do puki
poziom wody zrówna sie z poziomem kaszy a wtedy trzeba szczelnie zamknąć i
jeszcze kilka minut na malutkim ogniu gotować a potem odstawić ja zawiniętą w
gazety pod kołdre i poczekać godzine. kaszka jak marzenie wychodzi. można i
bez tego zawijania w gazety i pod kołdrę ale to nie to samo...

Miód wzięty!
lody z malinami na cieplo
o sobie
Obiad przednówkowy 2