co zrobic na wyjazdowe swieta...

1. Data: 2006-04-12 12:48:29

Temat: co zrobic na wyjazdowe swieta...
Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie co zabrac ze soba ale najpierw co zrobic do jedzenia...
musi byc spelnionych kilka warunkow poza tym, ze sama to zjem i moze
ktos inny rowniez bedzie mial ochote...
do rzeczy...
nie moze byc jajek a co najwyzej samo zoltko...
nie moze byc cebuli i czosnku...
nie moze byc mocno przyprawione...
odpada pieczone i smazone...
nic tlustego...
absolutnie nic z nabialem, tak wiec odpadaja jakies dodatki typu
smietana, czy mleko dodawane do ciast...
to chyba wszystko co mi przychodzi do glowy...
pozdrawiam
dogma

2. Data: 2006-04-12 13:19:42

Temat: Re: co zrobic na wyjazdowe swieta...
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dogma" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smietana, czy mleko dodawane do ciast...
> to chyba wszystko co mi przychodzi do glowy...

Jedyna świateczna potrawa jaka od biedy spełnia powyższe warunki to jest
słoik tartego chrzanu

Pozdrawiam Przedświątecznie

Marek

3. Data: 2006-04-12 13:24:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> wrote
in message news:e1iur8$707$1@news.lublin.pl...

> Jedyna świateczna potrawa jaka od biedy spełnia powyższe warunki to jest
> słoik tartego chrzanu.

Dodam - do chudego wędzonego boczku i czerstwego chleba.

No i krochmal, obojętne jaki - ryżowy, ziemniaczany lub kukurydziany...

4. Data: 2006-04-12 13:25:26

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Użytkownik "dogma" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> Jedyna świateczna potrawa jaka od biedy spełnia powyższe warunki to jest
> [...]

chrzan tez odpada, ma zbyt zdecydowany smak i tak jakos trudno mi sobie
wyobrazic siebie jedzaca przez cale swieta chrzan (niekoniecznie ze
sloika)...
pozdrawiam rowniez przedswiatecznie
dogma

5. Data: 2006-04-12 13:31:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dogma" <d...@N...wp.pl> wrote in message

> chrzan tez odpada, ma zbyt zdecydowany smak i tak jakos trudno mi sobie
> wyobrazic siebie jedzaca przez cale swieta chrzan (niekoniecznie ze
> [...]

Żóltka w łagodnej musztardzie, albo w majonezie, dorsz wędzony, surówka z
rzodkiewek, mizeria z ogórków, mięsko białe (drób, królik - jeżeli nie ma
być kosher) gotowane (wrzucone na wrzątek) z warzywami podane pod sosem
koperkowym szarym, zamiast ziemniaków kasza gryczana lub drobna
jęczmienna...

6. Data: 2006-04-12 13:40:55

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma być kosher) gotowane (wrzucone na wrzątek) z warzywami podane pod
> sosem koperkowym szarym, zamiast ziemniaków kasza gryczana lub drobna

zoltka jak najbardziej ale bez majonzu i musztardy...
ryba to dobry pomysl + biale mieso (mniam)...
nowalijki tez odpadaja + kapusta w kazdej postaci i potrawy wzdymajace...

7. Data: 2006-04-12 13:42:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zoltka jak najbardziej ale bez majonzu i musztardy...
> ryba to dobry pomysl + biale mieso (mniam)...
> nowalijki tez odpadaja + kapusta w kazdej postaci i potrawy wzdymajace...

Bukiet z jarzyn do obiadu (z mrożonek)

8. Data: 2006-04-12 14:19:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2006 14:48:29 +0200, dogma <d...@N...wp.pl>
wrote:

> [...]
>smietana, czy mleko dodawane do ciast...
>to chyba wszystko co mi przychodzi do glowy...

Marchew?

Pierz - nic mi innego do glowy nie przychodiz - zdaje sie, ze
wsz\ystko , z czym kojarzy sie Wielkanoc to to zakazane

K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2006-04-12 14:40:22

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy mleko dodawane do ciast...
> to chyba wszystko co mi przychodzi do glowy...

Żurek z białą kiełbasą (gotowane, nietłuste, bez nabiału, bez cebuli i
czosnku też się uda)
Pod "pieczone" to ciasto też nie może być? Bo bym piernik proponowała (to
nic, że na święta Wielkanocne)

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

10. Data: 2006-04-12 15:18:44

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smietana, czy mleko dodawane do ciast...
> to chyba wszystko co mi przychodzi do glowy...
Witam
Jak sie nazywa ta choroba? Pytam serio.
Pozdrawiam
MarekF

Żurek
SZALENSTWO
co na wielkanocny stół?
Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?