Re: coriaria

Data: 2004-08-11 06:53:48
Temat: Re: coriaria
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl>

Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał
> Czy zna ktoś krzewy o tej nazwie?Chodzi mi o znajomość osobistą
> a nie z googli.Jak i kiedy kwitną.Wiem tylko ,że zimują w gruncie.

Mam ją od miesiąca. Kupiłam (a właściwie dostałam w prezencie) w szkółce w
Santocku. Widziałam u nich duży krzew. Prześliczny. Czerwone pędy i ogonki
liściowe, ładne liście. Na przyrostach z poprzednich lat skupiska
czerwono-pomarańczowych kanciastych owoców - bardzo dekoracyjne. Na końcach
tegorocznych pędów pąki kwiatowe (to zdaje się gatunek 'canadensis').
Właściciele mówią, że bezproblemowy, mogą jedynie przemarzać końce pędów.
Sadzonki sprzedają w doniczkach po 4 zł.

Majka