coś dla rozrywki

1. Data: 2002-09-04 08:04:32

Temat: coś dla rozrywki
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie wszystkim przypadnie do gustu, ale mnie rozbawiło

Aseti *** GG 2390307 ***

2. Data: 2002-09-04 08:26:59

Temat: Re: coś dla rozrywki
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezłe, niezłe ale sie usmiałam

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

3. Data: 2002-09-04 08:28:44

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> niezłe, niezłe ale sie usmiałam

Przede wszystkim życiowe :))))))))))))))

Andrzej

4. Data: 2002-09-05 13:20:55

Temat: i coś jeszcze
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

JAK ZAIMPONOWAĆ KOBIECIE

Prawić komplementy,
szanować,
zaszczycać,
tulić,
całować,
pieścić,
kochać,
głaskać,
drażnić,
zapewnić wygodę,
chronić,
przytulać,
trzymać,
wydawać na nią pieniądze,
poić i karmić,
kupować jej rzeczy,
słuchać jej,
dbać o nią,
zostać z nią,
popierać ją
trzymać się jej, iść na koniec ziemi dla niej.

JAK ZAIMPONOWAĆ MĘŻCZYŹNIE

Rozebrać się do naga.
Przynieść jedzenie i piwo.

5. Data: 2002-09-05 15:28:01

Temat: Re: i coś jeszcze
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" <a...@h...pl> wrote in message news:al7lq8$4l4$1@news.tpi.pl...
> [...]
> kochać,
> głaskać,
> drażnić,
> zapewnić wygodę,
> chronić,
> przytulać,
> trzymać,
> wydawać na nią pieniądze,
> poić i karmić,
> kupować jej rzeczy,
> słuchać jej,
> dbać o nią,
> zostać z nią,
> popierać ją
> trzymać się jej, iść na koniec ziemi dla niej.

Powierzchowne ;-)

Jacek

6. Data: 2002-09-06 07:48:44

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powierzchowne ;-)
>
> Jacek

Jeśli Cię uraziłam, to przepraszam. To nie mój tekst.
Nie mniej jednak pracuję niemal wśród samych facetów i od jednego z nich go
dostałam.
Czasami trzeba sobie pożartować.

Pozdrawiam ;)
Aseti

7. Data: 2002-09-06 07:54:57

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Aseti wyklawiaturzył(a):

> Czasami trzeba sobie pożartować.

no to zartujemy:

Pewnego pieknego, cieplego dnia do Zoo wybralo sie malzenstwo. Zona,
naprawde atrakcyjna, makijaz, letnia rozowa sukienka spieta paskiem,
ponczochy samonosne...
Gdy szli pomiedzy klatkami malp, zobaczyli goryla, ktory na ich widok
jakby oszalal. Zaczal skakac na kraty, chrzakac, zawisac na jednej
rece, druga uderzajac sie w czaszke i w ogole wydawal sie byc
niesamowicie podniecony.
Maz, zauwazywszy podniecenie malpy, zaproponowal zonie podraznic go
jeszcze bardziej i zaczal podsuwac pomysly - obliz usta, zakrec
tyleczkiem, wykonaj kilka figlarnych ruchow...
Zona wykonywala jego instrukcje, a goryl zaczal wydawac takie dzwieki,
ze moglby obudzilc martwego. Mimo to nastepowaly dalsze instrukcje -
"rozpusc wlosy" (goryl zaczal sie prezyc i walic lapami po klacie),
"rozepnij pasek" (goryl prawie juz rozginal kraty z napiecia),
"odciagnij sukienke nad ponczochy" (goryl oszalal kompletnie).
Nagle facet zlapal zone za wlosy, otworzyl drzwi klatki, wrzucil ja do
srodka, zatrzasnal drzwi i powiedzial:
- A teraz mu wytlumacz, ze boli cie glowa!

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

8. Data: 2002-09-06 08:10:56

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.angno5.20v.Bischoop@kgb.russia...

> - A teraz mu wytlumacz, ze boli cie glowa!
To nie kawał, to samo życie:-))
Sokrates

9. Data: 2002-09-06 08:13:15

Temat: Odp: i coś jeszcze
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al9nj5$emk$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w
> wiadomości news:slrn.pl.angno5.20v.Bischoop@kgb.russia...

> To nie kawał, to samo życie:-))

niekiedy powodujące potencje u męzczyzny :-)

Sandra

10. Data: 2002-09-06 08:32:51

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" <a...@h...pl> wrote in message news:al9mnc$a9n$1@news.tpi.pl...
> Jeśli Cię uraziłam, to przepraszam. To nie mój tekst.
> Nie mniej jednak pracuję niemal wśród samych facetów i od jednego z nich
> [...]

Nie uraziłaś, absolutnie!
Chciałem tylko wywołać dsykusję na temat obiegowych opinii na temat tego co
imponuje meżczyźnie, gdybym miał sie zaliczyć do którejś z grup wybrałbym
długa listę
przeznaczoną dla kobiet.

Jacek

abuse@onet.pl
[OT] - krew
Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"
hih
rodzina