cos dziwnego z reka

1. Data: 2005-03-21 09:29:20

Temat: cos dziwnego z reka
Od: <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

w sobote uderzylem sie dosyc mocno z lokiec
wtedy cala reka mi mocno scierpla ale po chwili przeszlo
no i od nidzieli mam lekko spuchnieta dlon i mi cierpnie caly czas
najmniejszy palec
kurcze, co to moze byc? :-)
samo przejdzie czy mam biegnac do lekarza? :-)

poradzcie cos

2. Data: 2005-03-21 11:47:34

Temat: Re: cos dziwnego z reka
Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w...@p...pl napisał:

> [...]
> najmniejszy palec
> kurcze, co to moze byc? :-)
> samo przejdzie czy mam biegnac do lekarza? :-)

uszkodzony nerw ?
A możesz normalnie ruszać małym palcem, czy są jakieś opory ?

3. Data: 2005-03-21 12:26:25

Od: <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uszkodzony nerw ?
> A możesz normalnie ruszać małym palcem, czy są jakieś opory ?

moge ruszac bez problemow

4. Data: 2005-03-21 14:01:50

Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najmniejszy palec
> kurcze, co to moze byc? :-)
> samo przejdzie czy mam biegnac do lekarza? :-)
Radze skonsultowac sie z lekarzem bo moze byc uszkodzenie lub ucisk nerwu
lokciowego.
wszebor

niespokojny noworodek
antybiotyki a antykoncepcja