cos fajnego

1. Data: 2008-01-31 08:53:32

Temat: cos fajnego
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/add_item.php?add_ok=1&PA=&this_ite
m_id=305839061

2. Data: 2008-01-31 09:27:53

Temat: Re: cos fajnego
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz o tym, ze spamowanie (rowniez grup dyskusyjnych) jest zabronione
regulaminem Allegro i prowadzi do usuniecia aukcji?

Qkam

3. Data: 2008-02-01 07:50:21

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To mi wygląda na próbę wyłudzenia loginu i hasła do konta na Allegro!

Tadeusz

4. Data: 2008-02-01 16:13:22

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> napisał w
wiadomości news:fnuivv$jhn$1@pippin.nask.net.pl...

> To mi wygląda na próbę wyłudzenia loginu i hasła do konta na Allegro!

Brawo Sherlocku!!! :) Tak naprawde, to uzytkownik skopiowal linka jaki
otrzymal w oknie przegladarki po wystawieniu aukcji na allegro, wiec nie ma
co tu mowic o wyludzeniu hasla. Zreszta tyle dobrze, bo przynajmniej mniej
osob wejdzie na jego aukcje, na ktorej nawiasem mowiac jest samo badziewie.

Qkam

5. Data: 2008-02-03 01:50:00

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

QkamCoSieDzieje wrote:

> [...]
> ma co tu mowic o wyludzeniu hasla. Zreszta tyle dobrze, bo przynajmniej
> mniej osob wejdzie na jego aukcje, na ktorej nawiasem mowiac jest samo

No cóż,a mi się osobiście wydaje, iż najzwyczajniej w świecie ktoś podał
linka do aukcji konkurencji bądź gościa który go wkurzył, licząc na
zablokowanie konta.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

Ból gardła