coś na plecach

1. Data: 2005-01-24 13:29:33

Temat: coś na plecach
Od: Ania <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałam się zapytać co to może być i czy to coś groźnego, a mianowicie od
jakiegos czasu na plecach jest zgrubienie, dosyć twarde, srednica ok 3cm.
Nie wyglada to na zwykłego pryszcza (ale moze po prostu nigdy takich nie
widziałam). I ostatnio zaczęła wyciekac z tego jakaś żółta ciecz, podobna
do ropy?
Aha, obok też na plechac jes drugie takie coś ale mniejsze i na razie nic z
niego nie cieknie.
Jesli ktoś się spotkał z czyms takim to proszę o radę.

2. Data: 2005-01-24 13:35:18

Temat: Re: coś na plecach
Od: "trampek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niego nie cieknie.
> Jesli ktoś się spotkał z czyms takim to proszę o radę.

trudno tak niewidzać odpowiedzieć moze to czyrak czyli zapalenie ropne korzenia
włosa w zasadzie niegroźnie ale leczyć trzeba. generalnie ja bym sie wybral do
dermatologa

pozdrawiam
zawsze ten sam Trampek

3. Data: 2005-01-24 14:23:25

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
korzenia
> włosa w zasadzie niegroźnie ale leczyć trzeba. generalnie ja bym sie

co Ty czlowieku piszesz??? czy Ty wiesz co to jest czyrak? uwazasz ze nie
jest grozny? Generalnie to Ty sie powinienes udac do lekarza.

4. Data: 2005-01-24 14:44:58

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> korzenia
> wybral do

> co Ty czlowieku piszesz??? czy Ty wiesz co to jest czyrak? uwazasz ze nie
> jest grozny? Generalnie to Ty sie powinienes udac do lekarza.

a pacjentka do chirurga...

5. Data: 2005-01-24 15:27:02

Od: "trampek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co Ty czlowieku piszesz??? czy Ty wiesz co to jest czyrak? uwazasz ze nie
> jest grozny? Generalnie to Ty sie powinienes udac do lekarza.

tak uważam ze nie jest groźny oczywiscie odpowiednio leczony. nie napisałem
czerniak tylko czyrak!!
a moze napiszesz coś na temat pytania postawiaonego przez pytajacego

ps jesli chodzi o ścisłość to zapalenie okołomieszkowe włosa przebiegające z
wyzdzieleniem ropy coś nie tak??????

6. Data: 2005-01-24 15:28:00

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ct30h6$iaa$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Martyna <m...@o...pl>
Było:

Napisał, że trza do lekarza ...

> co Ty czlowieku piszesz??? czy Ty wiesz co to jest czyrak?
> uwazasz ze nie jest grozny? Generalnie to Ty sie powinienes udac
> do lekarza.

Ja odczytałem tą treść, że na razie od tego Ania nie umrze ... a do lekarza
ma iść bo tego nie można zostawić. Tak jest napisane powyżej (?)
Tym bardziej, że ciągle nie wiadomo co to jest ;-)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

7. Data: 2005-01-24 15:45:07

Od: Ania <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, zapomniałam dodać, że to nie boli i nie jest to pęcherzyk ropny tzn.
nie wygląda jak krosta z żółtym łebkiem ;)

8. Data: 2005-01-25 10:15:48

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, zapomniałam dodać, że to nie boli i nie jest to pęcherzyk ropny tzn.
> nie wygląda jak krosta z żółtym łebkiem ;)

może to być mięsak Kapuciego - objawy zakażenia HIV

9. Data: 2005-01-25 11:42:57

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może to być mięsak Kapuciego - objawy zakażenia HIV

To chyba jakaś nowość ;) ja czytalam jedynie o mięsaku Kaposiego, który
wygląda swoja drogą nieco inaczej - przede wszystkim nie ma tam ropnej
wydzieliny...
Mozesz podać źródło swojej fascynującej wiedzy??? ;)

I nie odpowiadaj na pytania jeżeli nie znasz odpowiedzi , bo tylko
wprowadzasz w bląd...

Sealet

10. Data: 2005-01-25 17:27:32

Od: Ania <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze raz dopisuję, że zaczęło boleć, aha i to nie ja to mam.
Chciałam sie zapytać czy to może być w jakikolwiek sposób związane z
rakiem, bo ta osoba straszy mnie, że to rak skóry.

złamanie dieta
Opuchnięte (tkliwe) ucho w miejscu kolczyka
oko
Szczepienie wzw b termin_b.wazne
Rehabilitacja obojczyka po zlamaniu