coś nie tak :( ??

21. Data: 2005-12-05 07:54:10

Temat: Re: coś nie tak :( ??
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N <c...@w...pl> napisał(a):
> Najmocniej przepraszam wszystkich ktorych urazilam poprzednim postem, nie
> bylo to moim celem. przepraszam rowniez za pisanie nad postem i zle ciecie.

:-))) nie przesadzaj, zeby kazdy tak szybko wyciagal wnioski, ech!

Zdroweczki
Hania

22. Data: 2005-12-05 07:59:09

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N <c...@w...pl> napisał(a):

> Do lekarza chodze prywatnie odkad na opis problemu (bolesne miesiaczki z
> wymiotami) uslyszalam ze po urodzeniu dziecka mi przejdzie.
> Prywatnie nie mam takich problemow. A tabletki wiekszosc lekarzy "wybiera
na
> oko". Na zasadzie:
> ile pani ma lat?
> ile pani wazy?
> no to ....

Ooo, to i tak masz lepiej: mnie pytaja jedynie: a jakie pani chce? (o ile nie
stosują pierwszej met., czyli "a nie lepiej szklanka wody zamiast?"
(serio!!! - i to z-ca ordynatora...)
-kiedys sie wkurzylam, zapytalam "a jakie panie doktorze w tym sezonie są
modne? różowe, czy zielone?" ...no i mnie chcial wyprosic...
..z tego kraju to ja bym się sama wyprowadzila coraz chetniej :(

zdrowki
hania

23. Data: 2005-12-05 19:11:28

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gugle Sloneczko ;-)), np. tu: http://www.pfm.pl/u235/navi/199182
> hint: stosuje się w przypadku "awaryjnym", i nie musisz wcale prosić o
> postinor
dziękuję Promyczku ;-))).

24. Data: 2005-12-06 12:13:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Dec 2005 23:26:54 +0100, Justyna N wrote:

> Dla organizmu ma znaczenie. Zauwaz ze tabletki bierze sie tak by zastapic
> normalny cykl z wylaczeniem owulacji.

A po co?:)

Równie dobrze, a nawet jeszcze lepiej byłoby zastąpić ciążę.

> poczytaj o zmianie poziomu hormonow w
> roznych dniach cyklu i przemysl jeszcze raz czy rzeczywiscie staly poziom
> danego hormonu nie robi zadnej roznicy.

Poczytaj o ciąży:)

m. (kiedyś tu się dyskutowało na ten temat, to pamiętam:) )
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

25. Data: 2005-12-07 00:28:31

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co?:)
>
> Równie dobrze, a nawet jeszcze lepiej byłoby zastąpić ciążę.

Masz racje tabletki maja "przekonac" organizm ze jest w ciazy.
Tylko po co ta przerwa? Nie jest tak sobie.

> Poczytaj o ciąży:)

Hymm a wlasne doswiadczenie starczy?

> m. (kiedyś tu się dyskutowało na ten temat, to pamiętam:) )

Widac ze nie brales tabletek.

--

c...@w...pl

26. Data: 2005-12-07 08:43:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Dec 2005 01:28:31 +0100, Justyna N wrote:

> Hymm a wlasne doswiadczenie starczy?

Czym innym jest zjedzenie tortu, a czym innym jego przygotowanie:)

> Widac ze nie brales tabletek.

Ależ brałem. Tyle, ze nie antykoncepcyjne:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

27. Data: 2005-12-08 18:08:40

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ brałem. Tyle, ze nie antykoncepcyjne:)

Wiec czytales ulotke albo chociaz dowiedziales sie o sposobie zazywania,
odstepach miedzy jedna a druga dawka i skutkach ubocznych.
A co do ciazy to wzglednie staly poziom hormonow trwa przez 9 miesiecy, nie
skacze zmiana dzien i raczej nie zmieniamy go na sile.

c...@w...pl

28. Data: 2005-12-08 18:54:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 19:08:40 +0100, Justyna N wrote:

> Wiec czytales ulotke albo chociaz dowiedziales sie o sposobie zazywania,
> odstepach miedzy jedna a druga dawka i skutkach ubocznych.

Pewnie.

> A co do ciazy to wzglednie staly poziom hormonow trwa przez 9 miesiecy, nie
> skacze zmiana dzien i raczej nie zmieniamy go na sile.

W takim razie czym się różni z tego punktu widzenia ciąża od
przyjmowania tabletek (o stałym składzie) choćby i przez to przez 9
miesięcy?:)

29. Data: 2005-12-08 20:20:16

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie czym się różni z tego punktu widzenia ciąża od
> przyjmowania tabletek (o stałym składzie) choćby i przez to przez 9
> miesięcy?:)

Chociazby to ze hormony z tabletek sa dostarczane z zewnatrz. Zmuszamy
organizm do nienaturalnego idealnie stalego poziomu hormonow.
Nie jestem przeciwna antykoncepcji hormonalnej, ale nie wydaje mi sie zeby
zmiany w dawkowaniu (szczegolnie na wlasna reke) byly dla organizmu
korzystne.
Juz sam fakt ze organizm sie buntuje na to wskazuje.

c...@w...pl

30. Data: 2005-12-08 20:40:36

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 21:20:16 +0100, Justyna N wrote:

> Chociazby to ze hormony z tabletek sa dostarczane z zewnatrz. Zmuszamy
> organizm do nienaturalnego idealnie stalego poziomu hormonow.

A przyjmując tabletki w sposób klasyczny "zmuszamy organizm do
nienaturalnego zmiennego poziomu hormonów":)

> [...]
> korzystne.
> Juz sam fakt ze organizm sie buntuje na to wskazuje.

Eee tam, od razu buntuje:)

(Żeby było jasne: sam mam (irracjonalnie) nieufne podejście do
przyjmowania pigułek bez przerw)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Bol zeba leczonego kanalowo