Rózyczka- badnie. wynik?

1. Data: 2005-12-03 11:40:22

Temat: Rózyczka- badnie. wynik?
Od: "Gocha" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W srode robilam badanie na przeciwciala rózyczki. Wynik wyszedł
pozytywny - 268 jednostek. Tylko nie wiem do konca a chcialabym sie upewnic,
czy to oznacza ze chorowałam na rózyczke w dzieciństwie, czy raczej byłam
zaszczepiona? Mama nie pamieta czy chorowałam, ja tym bardziej. Wiem ze moze
nie jest juz to ta bardzo istotne, ale wolałabym wiedziec.
wielkie dzieki

2. Data: 2005-12-03 13:57:06

Temat: Re: Rózyczka- badnie. wynik?
Od: PorannaRosa <m...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia 03.12.2005 o godz. 12:40 *Gocha* napisał(a):

> [...]
> czy to oznacza ze chorowałam na rózyczke w dzieciństwie, czy raczej byłam

Jeżeli mowa jest o przeciwciałach IgG to wynik pozytywny wskazuje
jedynie na wcześniejszy kontakt z różyczką. Nie pozwala jednak na
ustalenie czy osoba przechodziła różyczkę czy też była szczepiona.
Zapewne byłaś szczepiona w szkole (tak jak większość 13 letnich
dziewczat). Sprawdź w karcie szczepień ochronnych, zapewne znajdziesz
tam odpowiedni wpis.

--
* Pozdrowienia, PorannnaRosa *
* /odpisując na priv usuń invalid z adresu/ *

Jak przechowywac kał ?
PMV - defekt zastawki dwudzielnej
VELFORM SMILE
czy należy zabrać lekarzom dowody osobiste?
hiperprolaktynemia a leki przeciwdepresyjne