coś ważnego

1. Data: 2004-08-20 19:45:06

Temat: coś ważnego
Od: "misia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zrzucic troche kilo no ale mam nie za dużo czasu mam zamiar zrzucić
je do 9 wrzesnia.Mam 62kg ale nie załadnie wyglądam w mojej ulubionej
spódniczce.Nad brzuchem pracuje i mysle że chociaż troche go zmienie no ale
nogi.niestety rowerek odpada.Misia

1. Data: 2004-08-20 20:28:08

Temat: Re: coś ważnego
Od: "Bozenka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misia" napisał w wiadomości
> [...]
> je do 9 wrzesnia.Mam 62kg ale nie załadnie wyglądam w mojej ulubionej
> spódniczce.Nad brzuchem pracuje i mysle że chociaż troche go zmienie no

Polecam zwykla najzwyklejsza skakanke :)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-08-20 21:47:58

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj ciężka sprawa, polecam zmiane jadłospisu i trybu życia, no i ćwiczenia

1. Data: 2004-08-21 00:06:01

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "misia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> zrzucić
> ale

NTG pl.misc.dieta :)
ZUZAnna

1. Data: 2004-08-21 19:21:07

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozenka" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> zrzucić
> ale
>
> Polecam zwykla najzwyklejsza skakanke :)

A ja nie :P
Chyba, ze chcesz przemeczyc sie, stracic w ogole ochote na cwiczenia, a
zalezy Ci tylko na malym zarysie miesni. A to dlatego, ze aby skakanie na
skakance pomoglo Ci zrzucic troche cialka musialabys skakac conajmniej 20-30
minut, przy odpowiednim tetnie, co jest bardzo trudne. Musialabys bardzo sie
wysilac :P. Polecam raczej cwiczenia aerobowe. Najlepiej cwiczyc na czczo,
np rano, przed sniadaniem.

1. Data: 2004-08-22 08:15:56

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Najlepiej cwiczyc na czczo, np rano, przed sniadaniem.

Ja nie polecam, kiedys tak chcialam zrobic i prawie zemdlalam :(

Pozdr.
Magda

1. Data: 2004-08-22 14:12:35

Od: "Pejti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie polecam, kiedys tak chcialam zrobic i prawie zemdlalam :(

co nie zmienia ze cwiczenia o tej porze daja najlepsze efekty

1. Data: 2004-08-22 14:17:51

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

misia pisze:
> [...]
> mojej ulubionej spódniczce.Nad brzuchem pracuje i mysle że chociaż
> troche go zmienie no ale nogi.niestety rowerek odpada.Misia

A basen? Godzina intensywnego pływania 2-3 razy w tygodniu (ale faktycznie
pływania, a nie pluskania się czy przemierzania basenu tzw. stylem
rozpaczliwym) to coś, co powinno Ci pomóc. Ja w ciągu miesiąca zrzuciłam w
ten sposób 6 kg. (i po kilka cm. w "obwodach" m.in. w udach) nie rezygnując z
dotychczasowej diety, w tym z ukochanych słodyczy :-)
[z ciekawości - ile masz wzrostu, bo może te 62 kg to zupełnie przyzwoita
waga i wcale nie musisz jej zrzucać?]

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-08-22 14:22:41

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

Pejti pisze:

> co nie zmienia ze cwiczenia o tej porze daja najlepsze efekty

Ale ćwiczyć trzeba_co najmniej_30 minut (najlepiej do godziny*), bo dopiero
po tym czasie organizm zaczyna zużywać kalorie z własnych magazynów. 15-20
minut ćwiczeń nie daje właściwie niczego poza zmęczeniem, poprawą krążenia
krwii i samopoczucia. Jednak niestety niemal na pewno nie odchudza.

(* nie każdy ma możliwość poświęcić tyle czasu rano, a potem jeszcze iść do
pracy ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-08-22 21:03:20