crodino

1. Data: 2006-05-25 19:31:09

Temat: crodino
Od: "jurek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ostatnio piłem u znajomych napój, w skład ktorego wchodził sok
pomarańczowy i właśnie crodino - coś jakby campari, ale bez alkoholu.
Pyszne! Pytanie - gdzie to można kupić w Warszawie? Podobno jest w
niektórych miejscach z włoską kuchnią, ale może jest też w jakimś sklepie? Z
czym to pijecie (oprócz soku pomarańczowego) i do jakich dań? Na zdrowie
grupie - j.

2. Data: 2006-05-25 19:38:55

Temat: Re: crodino
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czym to pijecie (oprócz soku pomarańczowego) i do jakich dań? Na zdrowie

Spróbuj w "Alkoholach Świata" przy Solidarności (prawie vis a vis sądu). Tam
mają też rzadko spotykane specyfiki.

Kaśka

3. Data: 2006-05-27 00:10:12

Od: k...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Crodino bardzo dobrze "pasuje" z ginem(proporcje wedle smaku) i jest to
doskonaly aperitif.
Salute

He..he...
Blachy do pieczenia z piekarnika