Strona główna Grupy pl.rec.dom [cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :)))))))) Re: [cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))

Re: [cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))

From: NotBear <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: [cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))
Date: Thu, 18 Nov 2010 21:42:02 +0100

W dniu 2010-11-17 11:40, Jackare pisze:
> Narzędzie okazało się absolutnym hiciorem. Łaczy w sobie zalety
> szlifierki oscylacyjnej i tarczowej (gumówki). Jest cholernie skuteczne,
> obsługuje nierówne powierzchnie i nawet pyli w mniej upierdliwy sposób,
> także do zabawy przy elementach o dużej upierdliwości i oporności
> materii rzecz jest doskonała.

Miales moze do czynienia ze szlifierka tasmowa? Ciekaw jestem roznic,
zalet, wad.

Ja uzywalem do drzwi i kawalka podlogi tasmowej Makity bodaj 600W i
predkosc zbierania materialu byla rewelacyjna. Trzeba bylo tylko uwazac,
zeby rowno prowadzic, bo latwo sie wciac w głąb drewna robiac z boku
"schodek".

--
NotBear