Re: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]

Data: 2003-03-19 10:17:13
Temat: Re: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:b5862u$2fm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kropelka! Ty tu nie zmyślaj:-) Jakie Ty masz pory? Pod mikroskopem ledwo
co
> je byłoby widać. Przecież Ty masz tak gładką cerę że nawet podkład ledwo
się
> trzyma! (bo nie ma się o co zaczepić:-) )

Moze i gladka ale pory jak sie zapchaja to jak u robola na budowie wygladaja
(ale porownanie mi wyszlo).
Naprawde potrafie miec wieeeelkie czarne kropy na nosie. Na szczescie tylko
na nosie (na brodzie i czole sa niewielkie).
Ja z "defektow" skory ja mam za to naczynka:-( Ktore coraz bardziej po tej
zimie daja znac o sobie. Niech juz bedzie wioooosna!!!
Mam dosc tych rumiencow!
Pozdrawiam
Kropelka