"cyganska patelnia"

1. Data: 2004-01-27 10:11:38

Temat: "cyganska patelnia"
Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - od czasu do czasu widuje na targu czlowieka, ktory
sprzedaje tzw. "cyganskie patelnie" (jest to Pan narodowosci
romskiej) - patelnia jest stalowa i na moje oko (a mam
troche doswiadczenia w obrobce metali) to ona niczym sie nie
rozni od tych patelni stalowych, ktore mozna kupic w
sklepie - korci mnie ja kupic (duza za 25 zeta) ale tak sie
zastanawim czy sa jeszcze Cyganie, ktorzy robia dobre
patelnie?

1. Data: 2004-01-27 10:19:28

Temat: Re: "cyganska patelnia"
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wróblewski napisał:
> [...]
> sklepie - korci mnie ja kupic (duza za 25 zeta) ale tak sie
> zastanawim czy sa jeszcze Cyganie, ktorzy robia dobre

Dziś prawdziwych Cyganów juz nie ma... Są tylko Obywatele Narodowości
Romskiej... Mam starą, cygańską patelnię, chyba nawet starsza ode mnie
;) Spisuje się świetnie, te wszystkie teflonowe się nie umywają. Kupiłam
kilka tygodni temu kolejną patelnię od ONR - na razie jest w porządku,
a jak będzie się zachowywać po czasie - zagadka.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-27 10:20:25

Od: "Malgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam - od czasu do czasu widuje na targu czlowieka, ktory
> sprzedaje tzw. "cyganskie patelnie" (jest to Pan narodowosci
> romskiej)

kupilam takowa .Ma cos w sobie, bo jajecznica nie przywiera ale niepokoi
mnie ze po myciu splukuje sie z niej wraz z woda szary,metaliczny pyl czy
cos w tym rodzaju .Zastanawiam sie czy uzywanie tej patelni nie szkodzi
zdrowiu?

Malgorzata

1. Data: 2004-01-27 10:38:02

Temat: Re:
Od: "Kredka " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez kiedys kupilam patelnie od 'prawdziwego Cygana'. Gdy tylko postawilam
ja na gazie, zaczela sie robic zolta.. a potem fioletowa... Fuj :/

1. Data: 2004-01-27 10:39:19

Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie ten czlowiek sprzedaje te patelnie zaraz biegne i kupuje ?? W Opolu
nie widze zadnego z takimi patelniami.:(

1. Data: 2004-01-27 10:42:48

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kredka napisał:
> Ja tez kiedys kupilam patelnie od 'prawdziwego Cygana'. Gdy tylko postawilam
> ja na gazie, zaczela sie robic zolta.. a potem fioletowa... Fuj :/

Bo to pewnie patelnia z dwimerytu była ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-27 10:49:31

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po czym poznać,że to prawdziwa cygańska patelnia? Kolor, ciężar czy coś
innego?
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2004-01-27 10:55:33

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po czym poznaje się, że to prawdziwa cygańska patelnia? Po kolorze,
ciężarze czy po czymś innym ?
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2004-01-27 11:14:53

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety to drugi koniec Polski - Lublin

1. Data: 2004-01-27 14:19:50

Od: "mikw" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:4016482D.61A92715@avalon.wbc.lublin.pl...
> niestety to drugi koniec Polski - Lublin

Patelnia, która znajoma kupila od ONR byla identyczna z patelnia ze sklepu,
tyle, ze dwa razy drozsza

mikw

po cygańsku?
Spaghetti z kurczakiem ,czosnkiem, pieczarkami...
kurczak po koreańsku - kto się przyzna?
paczki z gotowanymi ziemniakami
Co z resztką kurczaka