cyklinowanie

1. Data: 2006-05-22 11:53:12

Temat: cyklinowanie
Od: "GregorY" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie.
przymierzam się do remontu kupionego mieszaknia. Oprócz generalnego remontu
w granicach rozsądku (malowanie, tapetowanie, wymiana okien, wyburzenie
ścianki) i tak dalej mam zamiar cyklinowac (zlecić oczywiście) mozaikę.
Pytanie brzmi - kiedy?
Na początku - nie będzie mebli i tak dalej, ale remonty mogą uszkodzic
świeżo naprawioną podłogę
Na końcu - co z kurzeniem? Ja wiem - maja super extra odkurzacze, ale syf
zawsze zostanie.

Jakies sugestie?

GregorY
gg 1510834

2. Data: 2006-05-23 08:50:38

Temat: Re: cyklinowanie
Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świeżo naprawioną podłogę
> Na końcu - co z kurzeniem? Ja wiem - maja super extra odkurzacze, ale syf

1. przykryc podloge
2. wymienic okna, wyburzyc, poszpachlowac sciany i raz pomalowac (grunt +
farba podkladowa)
3. wycyklinowac, polakierowac
4. odkurzyc pomieszczenia + sciany
5. pomalowac na gotowo

3. Data: 2006-05-24 05:43:46

Od: "GregorY" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

słuszny tok postepowania po przemyśleniu.
Dzięki za radę.

GregorY
gg 1510834
PF 126 `82 Italian Edition
AstraI Club C16NZ `91 (LPG)
Rover200 `98 BRG (LPG)
Mondeo MkI Tourier `95 (LPG)

Folia antywłamaniowa
szukam pilnie ekipy, która ulozy cegle na scianie
Czym przykleic... przewód antenowy?
filtr osmotyczny
panele na drewnianej podlodze ????