Re: cyklofrenia i schizofrenia

Data: 2015-09-18 10:43:56
Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: LeoTar <L...@w...pl>

glob pisze:
> LeoTar pisze

> Jest to przemoc do dzieci i realizacja na nim twoich zboczonych
> potrzeb, co objawi się na przykład SCHIZOFRENIĄ.

Czy zaprzeczysz dążeniu Dziecka do poznania?

Jak wyobrażasz sobie życie Dziecka, któremu rodzice nie dostarczyli
Wiedzy o życiu? Czy takie Dziecko nauczy się życia samo z siebie?
Zastanów się, głąbie jeden, i odpowiedz sam sobie na pytanie: czy
umiałbyś żyć, gdybyś się tego nie nauczył od Twoich rodziców?
Sorry, zapomniałem, że Ty miałeś wykolejonych rodziców więc i uczenie
się od nich musiało Cię wykoleić. :-(

Potrzeba Dziecka zapoznania się z seksem jest jedną z wielu potrzeb
dziecka. Jest jednak potrzebą najważniejszą, gdyż dzięki uprawianiu
seksu nasz gatunek, i nie tylko nasz, trwa. I od kogoś Dziecko musi się
tego nauczyć, zapoznać się ze zjawiskami i emocjami, które ujawniają się
tylko i wyłącznie w tak intensywnej formie jedynie podczas uprawiania
seksu. I z tym wszystkim powinni Dziecko zapoznać rodzice jako
najbardziej wiarygodni dla Dziecka nauczyciele. Najbardziej wiarygodni i
zaufani gdyż zapewniający Dziecku bezpieczeństwo, wikt i opierunek. Bo
to do nich Dziecko ma największe zaufanie; no chyba, że oni sami,
rodzice, to zaufanie zmarnują.

> Bo wmawiasz przemocą dziecku, że posiada potrzeby których nie
> posiada, dziecko będzie posłusznie odgrywało potrzeby twojej
> zboczonej osoby, bo wymuszasz na nim to przemocą, gdy w jego
> osobowości ich nie ma.

Ta potrzeba Dziecka to potrzeba zapoznania się ze wszystkim co potrzebne
do życia i trwania gatunku. I nie ja zaobserwowałem to, że dzieci
interesują się seksem a w szczególności seksem rodziców. Tyle tylko, że
to rodzice traktują te dziecięce zainteresowania jako coś niewłaściwego,
gdyż wstydzą się ujawniać przed Dzieckiem swoich najintymniejszych
zachowań. Myślę, że podświadomie zdają sobie sprawę z tego, że oszukują
się nawzajem. Szczególnie podkreślić należy fakt uprawiania prostytucji
małżeńskiej przez kobiety, czego one się oczywiście bardzo wstydzą. I to
kobiety najbardziej nalegają na to by ukrywać seks małżeński przed
dziećmi. I w tym miejscu zgodzę się z Tobą globku, że rodzice chcą
ustrzec dzieci przed zaszczepieniem im przemocy, której wzajemnie
dopuszczają się względem siebie. Chcą by dzieci żyły inaczej ale
ZAKAZUJĄC poznania dopuszczają się sami przemocy w stosunku do dzieci.
Bo ZAKAZ jest wyrażeniem braku zaufania rodzica w stosunku do dziecka,
jest więc poniżeniem dziecka gdyż dziecko zostaje potraktowane jako coś
gorszego, coś niegodnego zaufania. I to jest właśnie PRZEMOC rodzica w
stosunku do Dziecka.

> I z takich domów pochodzą schizofrenicy, gdzie dzieci odgrywają
> rzeczy rodziców bo zmuszone do tego przemocą, rzeczy które w sobie
> nie mają.

Rodzice wmawiają dzieciom JAKIE powinny być podczas gdy sami rodzice
działają wręcz przeciwnie. Dziecko jako bardzo bystry obserwator
dostrzega tę sprzeczność i buntuje się przeciwko takiemu właśnie
traktowaniu go. Bo dziecko uczy się od rodziców przez DOŚWIADCZENIE a
nie przez gadanie. Sprzeczność w rodzicielskim gadaniu i działaniu jest
zalążkiem dziecięcej refleksji i poszukiwania Prawdy. Na to poszukiwanie
Dziecko trawi całe życie. Tylko zastanów się globku DLACZEGO dziecko ma
spędzić całe swoje życie na poszukiwaniach Prawdy gdy mogłoby ja
otrzymać jako gotową od rodziców gdyby tylko ci zechcieli ją dziecku w
pełni ujawnić? Przecież życie można by spędzić o wiele przyjemniej i
konstruktywniej nie zastanawiając się nad tym DLACZEGO jest nm tak
bardzo źle, że aż musimy się zabijać dl a poprawienia swego
samopoczucia, dla zwiększenia poczucia własnej wartości. Przecież to
wszystko możemy dostać na wejściu w procesie wychowawczym.

> A że geny konfrontują ze środowiskiem, współczesna nauka widzi
> jedynie końcówkę procesu.

Masz całkowitą rację: GENY i genetyka to BZDURY na patyku.
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/