Re: cyprys nuktajski pendula. Trochę nie na temat.

Data: 2002-12-19 07:29:56
Temat: Re: cyprys nuktajski pendula. Trochę nie na temat.
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> Prawda? Ale, ale, nie poddawaj się: może dzięki Tobie przesuniemy
> granicę uprawy winorośli bardziej na północ od Łodzi? (choć, jak
> pamiętam, zimy na Kaszubach siarczyste i mroźne bywały).

Oj Grzegorzu, Żuławy to nie Kaszuby.Jeśli chodzi o ludność to w mojej
okolicy nie mieszka ani jeden Kaszub, większość ludności to ludzie, którzy
przybyli po wojnie z różnych zakątków Polski. A jeśli chodzi o klimat, to
"załapujemy" się na pierwszą strefę klimatyczną . Myslę jednak, że do uprawy
winogron nasz teren niezbyt się nadaje ze względu na to, iz lata są tu
stosunkowo chłodne winogrona dojrzewają później w porównaniu do np
centralnej Polski i ne są tak słodkie.

Kaśka