czarna poprzeczka gorzkawa

1. Data: 2014-07-09 21:05:08

Temat: czarna poprzeczka gorzkawa
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owoce mojej czarnej porzeczki mają lekką goryczkę.
Dotyczy to dwóch krzewów na wysokim pniu.
Tę gorycz czuje się również w dżemach z niej.
Nie mówię o tym charakterystycznym smaku jak mają owoce czarnej porzeczki.
Jeden krzew w formie tradycyjnej nie ma goryczy.
Co może wpływać na powstanie tej goryczy? Odczyn Ph ziemi?

Pozdrawiam Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-07-19 14:00:45

Temat: Re: czarna poprzeczka gorzkawa
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Jeden krzew w formie tradycyjnej nie ma goryczy.
> Co może wpływać na powstanie tej goryczy? Odczyn Ph ziemi?

I ten jeden krzew rośnie w tej samej glebie, więc to nie pH.
Po prostu kupiłaś taką gorzką odmianę...

3. Data: 2014-07-19 21:57:27

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-19 14:00, Pszemol pisze:
> "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
>
> I ten jeden krzew rośnie w tej samej glebie, więc to nie pH.
> Po prostu kupiłaś taką gorzką odmianę...

:-((, to chyba będę musiała wykopać, bo mała szansa, abym polubiła ten smak.

Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Deszcz po oprysku