czarne kropki na nosie !

1. Data: 2003-02-07 19:08:14

Temat: czarne kropki na nosie !
Od: "Michal" <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej..

Mam takie cos i nie wiem co z tym robic! Moge to wyciskac, ale - tego jest
strasznie duzo - nie wiem jak to sie nazywa. Podobno to mozna oczyscic u
kosmetyczki, ale ja byc facet i jest mi troche glupio tam isc. Czy sa jakies
kremy dla fucetow ? Toniki, lub cokolwiek !

zblizaja sie walentynki i chcialbym wygladac jakos - jakos dla takiej jednej
kobietki...

need help !

z gory dzieki za pomoc

M...

1. Data: 2003-02-07 19:17:41

Temat: Re: czarne kropki na nosie !
Od: "Jakub Dudek" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-07 19:22:00

Od: "Monika Dudek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wal do kosmetyczki.
Oni maja sporo takich, sa przyzwyczajone.

Monika

1. Data: 2003-02-08 10:36:43

Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote:
> Hej..
>
> Podobno to mozna oczyscic u
> kosmetyczki, ale ja byc facet i jest mi troche glupio tam isc.

Czesc.
Nie zartuj z tym ze jestes facet i glupio Ci isc do kosmetyczki :). Ja
tez sie dziwnie czulem jak pierwszy raz poszedlem, a teraz chodze
regularnie. Po prostu musisz isc i zobaczyc rezultaty :). To z pewnoscia
Cie przekona. To bardzo przyjemna sprawa gdy w 99 % przypadkow mloda,
niezwykle atrakcyjna i rownie zadbana kobieta delikatnie sie toba
zajmuje :).
W aptekach czy tego typu sklepach sa do kupienia jakies plasterki na
nos, ale wedlug mnie to dziala srednio skutecznie.
Walentynki sa za jakis tydzien, wiec jak pojdziesz dzis lub jutro to za
kilka dni bedziesz sie nadawal nie tylko by wyjsc z domu, ale nawet do
tego, by spotkac sie z ta pewna jedna kobietka.
A co do kosmetykow, to oczywiscie uzywaj... tak profilaktycznie, ale
kosmetyczka jest jak najbardziej wskazana.
To tyle.

Pozdrawiam.
Michal.

1. Data: 2003-02-08 15:04:02

Od: "Pola" <6...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <M...@p...pl> napisał w wiadomości

> Mam takie cos i nie wiem co z tym robic! Moge to wyciskac, ale - tego jest
> strasznie duzo - nie wiem jak to sie nazywa. >

Chodzi pewnie o zaskórniki, hmm tez probowalam z tym walczyc u kosmetyczki i
po zabiego rzeczywiscie skora byla czysta, ale mialam wrazenie, ze w jakis
czas pozniej zaskórniki się znów robiły i było ich coraz
wiecej-rozprzestrzenialy się tez od nosa (gdzie byly poczatkowo-przed wizyta
u kosmetyczki) na biki, na policzki. Nie wiem czy byl to efekt zle
zamknietych porów po oczyszczaniu, ale juz nie chodze na czyszczenie do
kosmetyczki. Po zabiegu oczyszczania zostaly mi tez mikroblizenki-czerwone
przebarwienia. Slyszalam kiedys od znajomej Amerykanki o jakims plynie na
zaskórniki, ale nie pamietam nazwy, nie wiem tez czy jest dostępny w
Polsce-może ktoś o czyms takim słyszał?
Swego czasu pojawiły się też specjalne plasterki, które miały wyciągać
zaskórniki z porów- w moim przypadku akurat się nie sprawdziły, jedyne co
usuwały to troszkę meszku ze skóry nosa :))), ale może komu innemu pomogły?
Jedyna moja rada na zmniejszenie liczby nowopowstajacych zaskórników to
dokładne ranne i wieczorne oczyszczanie twarzy.

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-02-08 20:54:56

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola"
>rozprzestrzenialy się tez od nosa (gdzie byly poczatkowo-przed wizyta
> u kosmetyczki) na biki,

Co to???
Asia

1. Data: 2003-02-08 21:55:35

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie cos i nie wiem co z tym robic! Moge to wyciskac, ale - tego jest
> strasznie duzo - nie wiem jak to sie nazywa.
to zaskórniki

> Podobno to mozna oczyscic u
> kosmetyczki, ale ja byc facet i jest mi troche glupio tam isc.
nie ma się czego wstydzić, idź śmiało

> Czy sa jakies
> kremy dla fucetow ? Toniki, lub cokolwiek !
Tak- stosuj preparaty z kwasami, szczególnie z BHA (np. kwas salicylowy).
Odblokowują pory, przedłużają efekty oczyszczania u kometyczki, wygładzaja
skórę. Na początek możesz wypróbować żel Neutrogena Clear Pore Treatment.
Jeśli nie masz wrażliwej skóry a zdarzają ci się pryszcze możesz spróbować
Lysane Activ (SVR)- z apteki.

1. Data: 2003-02-08 22:14:25

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Pola"
>
> Co to???

po mojemu literowka, pewnie mialo byc boki ;-)))

Adiola

1. Data: 2003-02-09 00:10:25

Od: "Pola" <6...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

na biki,

> Co to???
> --
chodziło oczywiście o boki :), przepraszam za tę literówkę

Pozdrawiam, Pola

Co robicie z nieudanym zabiegiem?
TRĄDZIK
archiwum